return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
är du DJ eller producerare?
View this Thread in Original format
dbl
Jag bara undrade vilka (om det nu finns någon) här på den svenska sektionen som antingen DJ:ar eller producerar musik...

själv producerar jag musik..

Om du har gjort något (mix eller låt) så kanske vi på svenska sektionen kan få höra det så vi vet vad våra svenska medlemmar kan...

här kan ni ladda ner en låt som jag gjorde nyligen
(vänster klicka)

dbl - Ocean of Life

kommentera gärna...
robstar
jag gör trance.

Mitt artist namn e Parker.

Ja använder Fruityloops för att göra min musik. :toothless

TjeerSzZzz!!!:)
King of Clubs
Bra låt! och kul att du delar med dej..

Jag, personligen är varken nån dj eller producent, bara förälskad i musiken :)
dbl
Tack KoC...

Har du något man kan få höra Robstar?
Ravesquad
skön låt:) ibizakänsla:D
robstar
quote:
Originally posted by dbl


Har du något man kan få höra Robstar?


Kolla in Parker - Beams of Gaia (hardtrance mix). De e min låt. :)

http://www.tranceaddict.com/singles.shtml




Håller med Ravesquad, skön låt faktiskt!!! :) Bra jobbat!
x-dream
Bra jobbat dbl...Skön låt du har gjort måste jag ju säga....
KroTrance
Hehe, va gjorde du den med? Fyllig och go'! Allmänt asbra! Den var välarbetad!

Själv försöker man hålla ekonomin så bra som möjligt när det gäller inköp av 12" skivor... Blir dyrt, men det e ju mycket roligare än att cdj:a!

Robstar, gelar! Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)

Ha'et!
dbl
tack tack...

KroTrance: Jag använder Fruityloops

Gillar din låt Robstar... härligt tryck i den
robstar
Man tackar! :)


quote:
Harru gjort looparna själv? Iaf. så var det en rysligt härlig låt! (Ja gillar hårdare saker också)



De e bara en loop i låten å de e en percussion loop som ja slängde på kicken, man kan väl säga att ja har gjort halva loopen. ;)

Kul att ni gilla den.

Keep on trancing... :toothless

SteveTranz4ever
Måste ju säga att jag e helt klart impregnerad av både dbl.s och "Parker"s låtar, låter ju hel skönt.
Har faktiskt lite annat med Parker

Laddade hem en låt som du gjort robstar som heter Placid dreams redan den 15 nov. 2001. Den var inte ett dugg dålig heller

Om du inte har nåt emot det så lägger jag upp en länk här till den för att dela med mig, det är bara å höger klicka å spara som --->>Parker - Placid dreams<<--

All kredds till er

Enda egna erfarenheterna jag har, är amatör hemma DJ, har dock spelat på nån fest + en breakfest som en kompis fixa. Så jädra kul.
Klart man har pillat lite med Rebirth som alla andra också, krångligt prog i min mening.
Har ju tillgång till både Fruityloops och Reason så man kanske skulle ge de en chans....

ses...
King of Clubs
O jävlar.. det var Robstar. :) Väldigt bra låt det också.
Den har jag lyssnat en hel del på faktiskt.

Talang i mängder på Swe-TA! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement