return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ביי אנשים !!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
מחר אני מתחיל קורס חובש-קרבי ...
:(

יו איך אין לי כוח לזה ...
ארבעה חודשיים של מחטים ואינפוזיות ...

טוב - רק רציתי להגיד שלום - אני יהיה בביית כמעט כל סוף שבוע אז תשמרו אותי מעודכן שאני יחזור
:(

יאללה - נתראה עוד שבוע...


:clown:
SimonP
ביי ובהצלחה!
אתה יודע מה המוטו של החובשים הקרביים:
"מה שלא הורג אותך, מחשל אותי"
יאללה אחי בהצלחה
Dj Moriano
בהצלחה אחי
arik
בהצלחה אח שלי
גם אני עוד מעט מתגייס לצהל
אומנם יש לי פרופיל 72 אבל עדיין קרבי

אל תשכח שאתה חוזר להגיד פה שלום בפורמ ולעדכן אם יש משהו

:) ילא אחי בהצלחה
Gil Shwarts
אחי
כשתגיע לשם תחפש מדריך בשם רון בן ישי
תגיד לו שאתה חבר שלי
הוא כבר יקמבן אותך :)

או יוגב לוגסי... הוא גם נמצא שם
אחד מהם בטוח יקמבן אותך שם!

ואתה עוד אומר שאני לא דואג לך :)
eXeTik
בהצלחה גבר...
Hell_Copter
בהצלחה מורן
ספר חוויות איך תקעת לעצמך אינפוזיה ביד
שמעתי מידידה שלי שהמורה שלה לביולוגיה עשתה את זה בשיעור
MoSH_MaN
ביי מורן

אני מקווה שתצליח!

ותפסיק לעשן!:p
NeMeSiS1234
ביי מורן
תהנה ככל האפשר מהקורס שלך
DJ-Energy
ביי מורן אחי..

תהנה בקורס ותשמור על קשר ואל תשכח לבקר את הפורום פעם ב
:)

אני ינסה לשמור פה שקט עם מוש וגיל לא יריבו כל הזמן

:p

סתם אחים שלי

אז יאללה מורן תהנה... שמור על קשר

DjChook
ביי אחי

והצעה... אני חושב שמוד אחד לא מספיק לפורום

אבל זאת רק ההצעה שלי

ואל תגידו לי שמורן עדיין כאן, כי זה לא עוזר שהוא בא פעם בשבוע ...

תחשבו על זה...


עדיין אחי, מורן, תעשה חיים !
תציל חיים !
Dj Moriano
למה חן אחד זה מספיק
אם יהיה עוד משהו שיסגור במקום יובל ט'רדים
הוא יהיה דיי מעוצבן זה הטריפים שלו.....


אבל אם צריך מוד אז אני חושב שזה צריך להיות אחד שהשם
שלו מתחיל באות א' כי למוד יש הכי הרבה סמכות והוא כאילו ראשון
וא' זאת האות הראשונה



ד"א:

זאת סתם מיקריות אבל במקרה קוראים לי
איתן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement