|
ביי אנשים !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב?
:( |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
הממממ.. אתם רומזים שאני לא מוד טוב?
:( |
כן
עד שאתה קולט אתה כל כך איטי...
,סתם אחי אתה אחלה מוד לפי דעתי זה מספיק אחד
פשוט חן אתה יודע איך הוא והנטיות שלו.....:p
:stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
פשוט חן אתה יודע איך הוא והנטיות שלו.....:p
:stongue: :stongue: |
למה דווקא אני וליבי....
:)
סתם אח שלי
אף אחד לא אמר שאתה לא מוד טוב פשוט לדעתי אחד לא מספיק
ואני ממש לא אומר שאני רוצה להיות מוד
ת'אמת אני לא רוצה
אני פשוט דואג לשלום הפורום שלנו... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה דווקא אני וליבי....
:)
סתם אח שלי
אף אחד לא אמר שאתה לא מוד טוב פשוט לדעתי אחד לא מספיק
ואני ממש לא אומר שאני רוצה להיות מוד
ת'אמת אני לא רוצה
אני פשוט דואג לשלום הפורום שלנו... |
למה זה בסדר בינתייפ אם יהיו בעיות אני בטוח שימנו עוד מוד
שוב פעם
קוראים לי
איתו
'מתחיל בא
וגם אני לא חושב שיובל ומורן יכולים להפוך מידהו למוד אני חושב שרק סוומפר יכול |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
וגם אני לא חושב שיובל ומורן יכולים להפוך מידהו למוד אני חושב שרק סוומפר יכול |
אף אחד לא אמר שלא
אבל אם מחליטים החלטה פורומית שצריך ורוצים עוד אחד נפנה את הבקשה לאדון סוואמפר היקר
מישהו יודע את שמו הפרטי ? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יודע את שמו הפרטי ? |
אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...
:D :D :D
אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יודע את שמו הפרטי ? |
אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...
:D :D :D
אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...
:D :D :D
אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחח ראסמי |
|
|
| MoSH_MaN |
| חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח אי אפשר להכניס את השם שלו |
תשמע שאתה מרגיש כמו אלוהים אז
do u believe in a god that .... swamp rulzzz |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני שם את הכסף שלי על מר. סוומפר...
:D :D :D
אני לא הייתי רוצה להיות מוד...
נראה לי עבודה יותר מסובכץ משל סוומפר, להיות מוד בפורום של ישראלים...
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מה שנכון נכון!!!
:D |
|
|
|
|