|
ביי אנשים !!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
תודה אנשים !!!!!!!!!
היה לי שבוע קשה אחושרמוטה - אני הולך לישון עוד מעט ואני יעלה ליותר זמן בערב :)
בקשר למוד - תסתכלו על פורומים מקומיים אחרים - יש כאלה שאין בהם אפילו מוד אחד...
זה לא כזה עניין כולם פה בראש טוב - אני חושב שגם בלי מוד בכלל היינו מסתדרים ...
ו...
שוב פעם תודה !!!!!!!
גיל - ניסיתי למצוא את יוגב ולא מצאתי
:(
אני ינסה שבוע הבא...
הוצאתי פטור גילוח בינתיים וסידרתי לעצמי רובה תירס (במקום בורקס כמו כולם) .. |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחח
קומבינות...אבל אני בעד איזה גלח עצבני שלא נותנים לי לעשות........
ברוך שובך הביתה לסוף שבוע!
מה עשו לכם בקורס? |
|
|
| luckystrike |
בינתיים לא הרבה
אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול
ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע
פגיעות הלם וכל מיני כאלה
אין לזה סוף
בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק
...
והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ...
היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בינתיים לא הרבה
אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול
ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע
פגיעות הלם וכל מיני כאלה
אין לזה סוף
בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק
...
והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ...
היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ... |
ברוך שובך אחי!!!
אני מניח שאתה בטח גמור אז הלכת לישון עכשיו
:)
אני רואה שעושים לך חיים קשים
אל תדאג יהיה בסדר בסוף
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בינתיים לא הרבה
אם תיחנק ותיפול על הרצפה אני יידע להציל אותך כביכול
ולמדנו פול על הנשמות - פגיעת קליע
פגיעות הלם וכל מיני כאלה
אין לזה סוף
בשלושה ימי לימודים גמרתי דפדפת וחצי כוס אמק
...
והתורניות שם על הפנים - שמירות , נקיונות , מסדרים מעצבנים ...
היום קיבלתי שעתיים ביציאה על זה שלא ציחצחתי נעליים ... |
אחי קרבי זה הכי הכי הכי אחי |
|
|
| DjChook |
Welcome back to our humble cave
Copyrighted, Jonas Priesman, DaCave.
אחי שמחים שחזרת בריא ושלם
ועם יותר ידע... זה הכי חשוב |
|
|
| arik |
חחחח נשמע קצת קשה
אני מקווה שריתוק על זה שלא ציחצחת נעליים יהיו הבעיות הכי גדולות שלך בצבא
ותלמד הכי טוב שאתה יכול שם שאם מישהו פה יתעלף מעומס יתר של טרקים או משהו כזה יהיה מי שיציל אותנו
::) |
|
|
| DjChook |
זה טוב שמישהו מאיתנו יודע הנשמות וחרא כזה
למקרה שאריאל איזה יום אחד... אהמ אהמ... אתם יודעים את ההמשך |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך שובך אחי...
מתי אתה צריך לחזור לשם?!
מה דעתך על איזה לאפה עסיסית בכיפה... :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ברוך שובך אחי...
מתי אתה צריך לחזור לשם?!
מה דעתך על איזה לאפה עסיסית בכיפה... :) |
חחחחח
מתאים אש אחי !
:)
אני חוזר ביום ראשון
:(
איך לא בא לי ...
הרגע קמתי - אתמול טחנתי שמירות בלילה וישנתי 4 שעות כל הלילה...
נראה לי נלך לתל יצחק המחודש היום ...
מישהוא הולך לשם ? |
|
|
| TranceGiant |
hey lucky, ma hamazav ahi?
kanes la icq!
cya
adi |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
hey lucky, ma hamazav ahi?
kanes la icq!
cya
adi |
im going in :) |
|
|
|
|