|
ביי אנשים !!!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מחר אני מתחיל קורס חובש-קרבי ...
:(
יו איך אין לי כוח לזה ...
ארבעה חודשיים של מחטים ואינפוזיות ...
טוב - רק רציתי להגיד שלום - אני יהיה בביית כמעט כל סוף שבוע אז תשמרו אותי מעודכן שאני יחזור
:(
יאללה - נתראה עוד שבוע...
:clown: |
|
|
| SimonP |
ביי ובהצלחה!
אתה יודע מה המוטו של החובשים הקרביים:
"מה שלא הורג אותך, מחשל אותי"
יאללה אחי בהצלחה |
|
|
| arik |
בהצלחה אח שלי
גם אני עוד מעט מתגייס לצהל
אומנם יש לי פרופיל 72 אבל עדיין קרבי
אל תשכח שאתה חוזר להגיד פה שלום בפורמ ולעדכן אם יש משהו
:) ילא אחי בהצלחה |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
כשתגיע לשם תחפש מדריך בשם רון בן ישי
תגיד לו שאתה חבר שלי
הוא כבר יקמבן אותך :)
או יוגב לוגסי... הוא גם נמצא שם
אחד מהם בטוח יקמבן אותך שם!
ואתה עוד אומר שאני לא דואג לך :) |
|
|
| Hell_Copter |
בהצלחה מורן
ספר חוויות איך תקעת לעצמך אינפוזיה ביד
שמעתי מידידה שלי שהמורה שלה לביולוגיה עשתה את זה בשיעור |
|
|
| MoSH_MaN |
ביי מורן
אני מקווה שתצליח!
ותפסיק לעשן!:p |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ביי מורן
תהנה ככל האפשר מהקורס שלך |
|
|
| DJ-Energy |
ביי מורן אחי..
תהנה בקורס ותשמור על קשר ואל תשכח לבקר את הפורום פעם ב
:)
אני ינסה לשמור פה שקט עם מוש וגיל לא יריבו כל הזמן
:p
סתם אחים שלי
אז יאללה מורן תהנה... שמור על קשר |
|
|
| DjChook |
ביי אחי
והצעה... אני חושב שמוד אחד לא מספיק לפורום
אבל זאת רק ההצעה שלי
ואל תגידו לי שמורן עדיין כאן, כי זה לא עוזר שהוא בא פעם בשבוע ...
תחשבו על זה...
עדיין אחי, מורן, תעשה חיים !
תציל חיים ! |
|
|
| Dj Moriano |
למה חן אחד זה מספיק
אם יהיה עוד משהו שיסגור במקום יובל ט'רדים
הוא יהיה דיי מעוצבן זה הטריפים שלו.....
אבל אם צריך מוד אז אני חושב שזה צריך להיות אחד שהשם
שלו מתחיל באות א' כי למוד יש הכי הרבה סמכות והוא כאילו ראשון
וא' זאת האות הראשונה
ד"א:
זאת סתם מיקריות אבל במקרה קוראים לי
איתן |
|
|
|
|