|
[17-06-2006] United In Trance - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| @win |
Dat niemand dit nog gepost heeft...
UNITED IN TRANCE (V4.0)
Saturday June 17th 2006
Asta Theater - The Hague
23:00 - 05:00
Damage: € 10
Min. Age: 18
Line-up:
M.I.K.E. a.k.a. Push
Kyau vs. Albert
Will Holland
Jonas Steur
Als de datum goed uitkomt ga ik vast wel weer, maar eens kijken met welk vervoersmiddel... :stongue: |
|
|
| HardKiller |
| Ben er weer bij denk ik :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by @win
Dat niemand dit nog gepost heeft...
|
Khad effe een dagje (of wat) spam-vrij genomen na Intu Winter Event, Menno is ON TOUR. Dusssss... :o
Maar kben van de partij hoor ! :D |
|
|
| Tom Lont |
| M.I.K.E. :eyes: Wij zijn er zeker weer bij :D |
|
|
| Freezel |
| Mooie line up toch voor mijn verjaardagsfeessie? :toothless |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by Freezel
Mooie line up toch voor mijn verjaardagsfeessie? :toothless |
Beter feessie kan je je bijna niet wensen dacht ik zo :D |
|
|
| moogwai |
Ik ben dan een weekendje weg met het voetbalteam, dus mij zul er niet vinden.
Wel weer een leuke line-up! |
|
|
| Asperge |
| Klinkt leuk, denk dat ik hier wel bij ben:D |
|
|
| s0UThErN^sUn |
| will b attending this one nice |
|
|
| s0UThErN^sUn |
| actually i wont be because defqon1 is this day HEH |
|
|
|
|