return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Suspensions in ILTA (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אפשר פשוט לקרוא לטרד הזה כבר טרד הגזענות של הפורום ולהשעות את כל הכותבים פה לשבוע...
gErver
יאללה אני משעה את עצמי לשבוע..

תכלס באמת קצת נסחפנו, תארו לכם שהיו כותבים טרד כזה בפורום של אנגליה

בקשר ליהודים..

היינו מתחרפנים.
DjChook
אני פשוט רציתי שתבינו שיש אנשים שיש להם כח בפורום הזה לעשות מה שהם רוצים בתכלס... ולכן צריך לחשוב פעמים מה כותבים באנגלית.
Meltdown
בכל הקשור לאנגלים, ברור שתהיה נקודה רגישה, במיוחד לאחר הרצח של האוהדים האנגליים בטורקייה, שהתרחש לפני כמה שנים.
DvJ
quote:
Originally posted by Meltdown
בכל הקשור לאנגלים, ברור שתהיה נקודה רגישה, במיוחד לאחר הרצח של האוהדים האנגליים בטורקייה, שהתרחש לפני כמה שנים.



אל שכח מה הבריטים עשו בשנות השמונים בבגלגיה
הגמר גביע האלופות
ליברפול נגד יובנטוס
שהברטים פרצו להם לשער ולמגרש והרגו לאיטלקים כמה אוהדים......
הבריטים חוליגנים לא קטנים תחשוב שזה מנהג צלהם לשתות לפנני כל משחק..........
m0sh
אבל מה כן הבריטיות זה עם של שרמוטות...
מבט אחד במסיבה וריקוד וזהו אתה כבר יכול לדעת איפה תסיים את הלילה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by m0sh
אבל מה כן הבריטיות זה עם של שרמוטות...
מבט אחד במסיבה וריקוד וזהו אתה כבר יכול לדעת איפה תסיים את הלילה


טוב מאוד
אני יזכור את זה כשאני יהיה באיביזה :cool:
DjChook
מוש הרוסיות לא רואות את הברטיות בשרלילות
DJ Alex E.
quote:
אני פשוט רציתי שתבינו שיש אנשים שיש להם כח בפורום הזה לעשות מה שהם רוצים בתכלס... ולכן צריך לחשוב פעמים מה כותבים באנגלית.


או בקיצור
כולם שם אנטישמים שונאי יהודים ואני מוכן לשים כסף שהשעו אותו בגלל אותו סימלון של דגל ישראל מתחת לשם שלו
אתם יכולים להיות בטוחים שאם איזה בריטי היה רושם את זה,אף אחד אפילו לא היה מתייחס לזה
אבל לא,אם איזה יהודון קטן צוחק על העם הנעלה שלנו ברור שצריך להשעות אותו
גועל נפש !
אגב אני בכלל לא מבין למה אוהבים בריטים אצלנו בארץ
הלו,מישהו זקוק לשיעור היסטוריה?
היינו קולוניה בריטית היינו פה תחת מנדט בריטי אכזרי ששיקר ליהודים וניצל את הארץ כמקום אסטרטגי וכלכלי טוב תוך הטעיית נציגי העם והבטחת הבטחות כוזבות שהם יתרמו לבניין ארץ ישראל
איזה יתרמו ואיזה באטיח
הבטיחו להיות פה כמה חודשים לפקח על בנין הארץ בסוף נתקעו פה לכמה שנים כי מצא חן בעיניהם
רק תחת לחץ בינלאומי ובגלל שהיהודים עשו פיגועים הם עפו מפה

עד כמה שאני יודע,ב99 אחוז מהמקומות בעולם שהיו תחת שילטון קולוניאלי\מנדטורי\תחת כיבוש,שונאים את אלה ששלטו שם ולא נתנו עצמאות לעם המקומי
תראו את כל הארצות שהיו פעם בברית המועצות.כל משחק של נבחרת כזאת מול רוסיה זה מלחמת עולם.
תראו איזה מלחמה יש על המגרש בין אנגליה לארגנטינה בגלל מריבה שהיתה בינהן לפני הרבה שנים על כמה איים
אף אחד לא שוכח.רק אנחנו כן
רק בישראל כולם אוהדי נבחרת אנגליה

וחן,תישמר לך בדברים שאתה אומר על רוסיות הא?
תודה
Meltdown
DVJ, אתה צודק

לרגע שכחתי את אסון הייזל

Shahar
סתכלו על הצד החיובי - יהיה שקט ממנו שבוע
DjChook
אלכס זה לא אני, זה הוכחות :)
הן פשוט חרמניות יותר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement