|
Suspensions in ILTA (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| בואו לא נדבר על אחוז הפשיעה ברמלה :D |
|
|
| m0sh |
gErver
אני יודע שאוהבים אותנו
תאמין לי...בעיקר בגלל כל הסוחרי סמים :p
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור מה הוא כתב שם שהבנות שם שרמוטות?
אורגינל לא מתאים מזה הדיבור המסריח הזה?
ומי כתב פה משו על פוסטים שלי?
בחיים לא הייתי מדבר ככה
עם הדיבור שלו מגיע לו שזיינו אותו |
מי אתה בכלל!? |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by m0sh
gErver
אני יודע שאוהבים אותנו
תאמין לי...בעיקר בגלל כל הסוחרי סמים:p
|
:D
יש בזה משהו.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
קיבלתי באן בגלל שאחד פרסם פוסט על זה שדקרו הרביצו לאוהדי בורו ברומא
אז הגבתי לו ב:
LOL ROMA FTW
לקח יותר מדי ללב..
לינק לדיון |
|
|
| gErver |
היית צריך להיות קצת יותר רגיש..
לא בדיוק נושא להסתלבט עליו, גועל נפש לדעתי
אנשים שלוקחים ספורט יפה והורסים אותו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
מי אתה בכלל!? |
אני זה אני
ועדיין אני חושב שזה היה מוצדק |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני זה אני
ועדיין אני חושב שזה היה מוצדק |
מה שמצחיק שמה שאמרתי הוא כלום לעומת מה שאתה אומר
ואני עדיין לא אומר שצריך לזיין אותך
למרות שנראה לי תהנה מזה
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
קיבלתי באן בגלל שאחד פרסם פוסט על זה שדקרו הרביצו לאוהדי בורו ברומא
אז הגבתי לו ב:
LOL ROMA FTW
לקח יותר מדי ללב..
לינק לדיון |
אתה יודע מה,אני לא יודע אם אתה אידיוט אבל בעל טקט אתה בטוח לא |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Shahar
בואו לא נדבר על אחוז הפשיעה ברמלה :D |
בואו כןןן!!
אתה תתחיל
אני ימשיך
ואילן יצטרף אם הוא ירצה :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Liran-A
מה זה FTW? |
זה
tHE What
אל תייחס אני מסטול חחחח....... |
|
|
| KrazyDJs |
ftw = for the win
בתרגום עילג "לניצחון"..
כאילו משהו טוב, משהו בסט, לפנים, ליגה, חבל"ז וזה... |
|
|
|
|