return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Suspensions in ILTA (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
אילן מקנא :)
Shahar
בואו לא נדבר על אחוז הפשיעה ברמלה :D
m0sh
gErver
אני יודע שאוהבים אותנו
תאמין לי...בעיקר בגלל כל הסוחרי סמים :p




quote:
Originally posted by Shahar
קיצור מה הוא כתב שם שהבנות שם שרמוטות?
אורגינל לא מתאים מזה הדיבור המסריח הזה?
ומי כתב פה משו על פוסטים שלי?
בחיים לא הייתי מדבר ככה

עם הדיבור שלו מגיע לו שזיינו אותו


מי אתה בכלל!?
gErver
quote:
Originally posted by m0sh
gErver
אני יודע שאוהבים אותנו
תאמין לי...בעיקר בגלל כל הסוחרי סמים:p




:D

יש בזה משהו..
Dj Alex (ISR)
קיבלתי באן בגלל שאחד פרסם פוסט על זה שדקרו הרביצו לאוהדי בורו ברומא
אז הגבתי לו ב:
LOL ROMA FTW
לקח יותר מדי ללב..

לינק לדיון
gErver
היית צריך להיות קצת יותר רגיש..
לא בדיוק נושא להסתלבט עליו, גועל נפש לדעתי

אנשים שלוקחים ספורט יפה והורסים אותו.
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
מי אתה בכלל!?


אני זה אני
ועדיין אני חושב שזה היה מוצדק
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
אני זה אני
ועדיין אני חושב שזה היה מוצדק


מה שמצחיק שמה שאמרתי הוא כלום לעומת מה שאתה אומר
ואני עדיין לא אומר שצריך לזיין אותך
למרות שנראה לי תהנה מזה



quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
קיבלתי באן בגלל שאחד פרסם פוסט על זה שדקרו הרביצו לאוהדי בורו ברומא
אז הגבתי לו ב:
LOL ROMA FTW
לקח יותר מדי ללב..

לינק לדיון


אתה יודע מה,אני לא יודע אם אתה אידיוט אבל בעל טקט אתה בטוח לא
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
בואו לא נדבר על אחוז הפשיעה ברמלה :D


בואו כןןן!!
אתה תתחיל
אני ימשיך
ואילן יצטרף אם הוא ירצה :)
Liran-A
מה זה FTW?

DvJ
quote:
Originally posted by Liran-A
מה זה FTW?



זה
tHE What

אל תייחס אני מסטול חחחח.......
KrazyDJs
ftw = for the win
בתרגום עילג "לניצחון"..
כאילו משהו טוב, משהו בסט, לפנים, ליגה, חבל"ז וזה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement