|
Suspensions in ILTA (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
טרד מגעיל
מעניין לאיזה רמות של גזענות הוא עוד ידרדר |
|
|
| sh33p |
שאני יבין על איזה טרד מדובר
אפשר לינק לטרד? |
|
|
| DJ Alex E. |
כן גם אני לא מבין על מה אילן מדבר
יש לו איזה בעיה בקטע של הגזענות...הוא רואה אותה בכל מקום
או שאולי הוא קצת(הרבה) יותר פוליטיקלי קורקט מרוב האנשים פה
;)
בסדר חן תראה לי איפה זה כתוב האקסיומה הזאת שלך
וחרמניות זה דבר אחד ושרלילות זה דבר שני |
|
|
| DjChook |
לא כשאתה במדינה זרה
שם כל חרמנות הופכת להשתרללות
כלומר, בחורה שחרמנית, תמצא בחורים אינספור
מה שהיא תשתדל להמנע במקום שמכירים אותה, כדי לא לצאת שרמוטה :) |
|
|
| gErver |
הטרד לא בא טוב גם לדעתי,
מספיק עם הגזענות, ולא אני לא רואה את זה כפוליטקלי קורקט
פשוט מגעיל ת'תחת,
מאוד קל למצוא שעיר לעזעזאל ולהוציא אותו רע..
בקיצור מספיק עם הכללות ודיבורים נגועים,
עוד פעם =.. לא הייתם רוצים לראות טרד כזה בפורום אנגלי, רוסי או פורום של בחורות..
איש טוב אני ;) |
|
|
| m0sh |
לא אכפת לי שאתה חושב שזה הכללה אבל אנגליות שרמוטות נקודה.
האנגליות הם הבחורות הכי צעירות שנכנסות להריון
יש להם את האחוז הכי גבוה |
|
|
| gErver |
מוש אחי,
אתה רוצה לחשוב שהאנגליות ככה או ככה
מותר לך.
אבל לפרסם בפורום או לצעוק ברחוב זה כבר משהו אחר..
אני לא בא לחנך אף אחד, אותי זה מגעיל באופן אישי
זה לא מוציא אף אחד ממכם יותר צודק או חכם
סתם מושך אש.. |
|
|
| m0sh |
לא אמרתי שאני צועק את זה אבל יצא לי לצחוק על זה עם אנגלים באיביזה
קוראים להן
(אני לא יכתוב באנגלית)
יו קיי סלאקרס |
|
|
| gErver |
לצחוק על זה עם אנגלים נשמע סבבה,
ובטוח הרבה יותר בריא מאשר לכתוב בפורום..
תכלס יצא לי לטייל לא מעט בעולם,
ויצא לי להסתלבט על סוג מסויים של ישראלים שמוכרים בכל העולם,
אבל אחרי הכל אוהבים אותנו בכל מקום, אפילו שזה נראה אחרת
האופי של הישראלים תמיד מוצא פינה בלב בכל מדינה שהייתי בה,
במיוחד תאילנד, שחצי מהתיאלנדים מדברים שוטף עברית כולל קללות וסלנג
כל תאילנדי שני יודע להגיד
"israeli ppl big balagan"
נשמע מצחיק במבטא תאילנדי :tongue3
ובנות זורמות אפשר למצוא בכל מקום,
ובכל מקום יוצא איזה סטיראוטיפ על בנות כאלה או כאלה..
מה שבטוח זה שהבנות בישראל הכי קשות להשגה
ויודעים את זה בכל העולם ! |
|
|
| Shahar |
קיצור מה הוא כתב שם שהבנות שם שרמוטות?
אורגינל לא מתאים מזה הדיבור המסריח הזה?
ומי כתב פה משו על פוסטים שלי?
בחיים לא הייתי מדבר ככה
עם הדיבור שלו מגיע לו שזיינו אותו |
|
|
| DjChook |
| מוש וברוסיה יש את אחוז ההפלות הכי גבוה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
ובכפר שמריהו את אחוז הסנובים הגדול ביותר
וברמת גן אחוז החנונים הגדול ביותר |
|
|
|
|