return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Suspensions in ILTA (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טרד מגעיל

מעניין לאיזה רמות של גזענות הוא עוד ידרדר
sh33p
שאני יבין על איזה טרד מדובר
אפשר לינק לטרד?
DJ Alex E.
כן גם אני לא מבין על מה אילן מדבר
יש לו איזה בעיה בקטע של הגזענות...הוא רואה אותה בכל מקום
או שאולי הוא קצת(הרבה) יותר פוליטיקלי קורקט מרוב האנשים פה
;)


בסדר חן תראה לי איפה זה כתוב האקסיומה הזאת שלך
וחרמניות זה דבר אחד ושרלילות זה דבר שני
DjChook
לא כשאתה במדינה זרה
שם כל חרמנות הופכת להשתרללות
כלומר, בחורה שחרמנית, תמצא בחורים אינספור
מה שהיא תשתדל להמנע במקום שמכירים אותה, כדי לא לצאת שרמוטה :)
gErver
הטרד לא בא טוב גם לדעתי,

מספיק עם הגזענות, ולא אני לא רואה את זה כפוליטקלי קורקט

פשוט מגעיל ת'תחת,

מאוד קל למצוא שעיר לעזעזאל ולהוציא אותו רע..

בקיצור מספיק עם הכללות ודיבורים נגועים,

עוד פעם =.. לא הייתם רוצים לראות טרד כזה בפורום אנגלי, רוסי או פורום של בחורות..


איש טוב אני ;)
m0sh
לא אכפת לי שאתה חושב שזה הכללה אבל אנגליות שרמוטות נקודה.
האנגליות הם הבחורות הכי צעירות שנכנסות להריון
יש להם את האחוז הכי גבוה
gErver
מוש אחי,

אתה רוצה לחשוב שהאנגליות ככה או ככה

מותר לך.

אבל לפרסם בפורום או לצעוק ברחוב זה כבר משהו אחר..

אני לא בא לחנך אף אחד, אותי זה מגעיל באופן אישי

זה לא מוציא אף אחד ממכם יותר צודק או חכם

סתם מושך אש..
m0sh
לא אמרתי שאני צועק את זה אבל יצא לי לצחוק על זה עם אנגלים באיביזה

קוראים להן
(אני לא יכתוב באנגלית)
יו קיי סלאקרס
gErver
לצחוק על זה עם אנגלים נשמע סבבה,

ובטוח הרבה יותר בריא מאשר לכתוב בפורום..

תכלס יצא לי לטייל לא מעט בעולם,
ויצא לי להסתלבט על סוג מסויים של ישראלים שמוכרים בכל העולם,
אבל אחרי הכל אוהבים אותנו בכל מקום, אפילו שזה נראה אחרת
האופי של הישראלים תמיד מוצא פינה בלב בכל מדינה שהייתי בה,
במיוחד תאילנד, שחצי מהתיאלנדים מדברים שוטף עברית כולל קללות וסלנג

כל תאילנדי שני יודע להגיד
"israeli ppl big balagan"

נשמע מצחיק במבטא תאילנדי :tongue3

ובנות זורמות אפשר למצוא בכל מקום,
ובכל מקום יוצא איזה סטיראוטיפ על בנות כאלה או כאלה..

מה שבטוח זה שהבנות בישראל הכי קשות להשגה
ויודעים את זה בכל העולם !
Shahar
קיצור מה הוא כתב שם שהבנות שם שרמוטות?
אורגינל לא מתאים מזה הדיבור המסריח הזה?
ומי כתב פה משו על פוסטים שלי?
בחיים לא הייתי מדבר ככה

עם הדיבור שלו מגיע לו שזיינו אותו

DjChook
מוש וברוסיה יש את אחוז ההפלות הכי גבוה :)
Glenn-Holmes
ובכפר שמריהו את אחוז הסנובים הגדול ביותר
וברמת גן אחוז החנונים הגדול ביותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement