return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מתנה קטנה
View this Thread in Original format
Segev
Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)

Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)

Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation

The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

כמה אנרליסים חמודים שהחלטתי למה לא לפנק אז מי שרוצה שישלח לי פיאמ אני כבר ידאג לו..
gErver
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004..


בהחלט

ממש לא אנרליז במונחים שלכם...
Segev
ואללה צודקים...
מה שנכון נכון אבל מכאל מקרה לא היה ניראה כאילו משהיו מעוניין כל כך
חן עם בא לך תסגור..
Liran-A
משהו מיוחד?
gErver
למה לסגור..


הקטע הזה שווה טרד משלו

:)
Shahar
שגב המטרה של אנריליז זה לא להתפרסם
כי זה כבר לא יהיה אנריליז:whip:

לפחות אלה קטעים ישנים שגם ככה עומדים להשתחרר
Segev
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו..


בטח שאני מפסיד
גם אתה מפסיד
למה כשיראו שהדברים מסתובבים ברשת כל המקומות שיש בהם פלוטרים יתחילו לסנן אנשים
לא יודע באיזה מקום אתה נמצא
אתה בטח נמצא במקום ששמים של פלוטרים
אני נמצא במקום שהדברים מגיעים לפני שהם מוכרים כפלוטרים

וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה

משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...
:rolleyes:

YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...
:rolleyes:


וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?

קצת חומר למחשבה... =)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?

קצת חומר למחשבה... =)


"כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך"

הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה

או בהשוואה לשפעת העופות
צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל
במוזיקה זה כבר קרה
יש יותר מדי עופות נגועים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement