|
Tiesto In Concert 3??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Ik zal eens vragen of het mogelijk is tosti's te verkopen. Gouden handel daar in het Gelredome.
Tosti Magik met tomaat en kaas
Tosti Traffic met ham en augurk
Tosti Trainwreck met satesaus en gehakt
Tosti 2000 met extra veel kaas
Tosti Classic met speciale ingredienten en de smaak van vroeger |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Dit bericht is 23 maart geplaatst door diegene, dus zeker geen 1 april grap
@ JP, ik hoop ook dat, als het waar is, er geen vrijdag en zaterdag editie komt. |
Ik dacht dat hij ook gezegd had dat hij dat niet meer ging doen. Was hem de vorige keer niet echt bevallen, hij vond de zaterdag ook veel beter gaan dan de vrijdag, dus ik denk, als dit allemaal waar is, dat we 1 dag krijgen. En laten we hopen dat het een beetje vernieuwend is, en niet beetje zelfde decor en weer die stomme acts (sorry, vond da magietruckje echt bar slecht:whip: |
|
|
| Mighty Johnny |
| If this is true,it would be great :) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tis hem alleszinds geraden een Belgische editie te plannen ook :whip: |
damn right!!! :whip: |
|
|
| Mighty Johnny |
| but we want a german edition :D |
|
|
| jp |
| You already have the World Cup :o |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
You already have the World Cup :o |
Which we are gonna pick up next summer:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Asperge
Which we are gonna pick up next summer:D |
Final in Berlin: Germany vs Holland.....last minute 0 - 1 for Holland :crazy: |
|
|
| Mighty Johnny |
| in your dreams :D i think the final will be brazil vs. italy :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
in your dreams :D i think the final will be brazil vs. italy :) |
It's nice to have dreams :tongue2 |
|
|
|
|