|
Tiesto In Concert 3???
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
volgens degene die de 3d show heeft verzorgd bij Tiesto In Concert 2 in Oktober 2004, staat er op 23 September 2006 een nieuwe Tiesto In Concert gepland.
Deze persoon heeft een bedrijf die ook de videoschermen heeft geplaatst in de hal van de Armada Stage bij Trance Energy.
even afwachten of dit bericht van diegene echt is, maar het zou wel heeeeel erg cool zijn als dit waar is. |
|
|
| AversusZ |
| Was wel te verwachten. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
uhmm 3de keer om het af te leren?
September klinkt wel logisch, tegen die tijd zal zijn nieuwe producers album ook wel gereleased worden. |
|
|
| Muppy |
| pfff hoe saai en verwacht...:whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Aanwezig :wtf: |
Toch fijn dat de grootste tosti fan ook komt :tongue2 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by jp
Aanwezig :wtf: |
Want TIC1 vond je zoooooo leuk, heb toen nog tijdje met je over het verschil tussen NL en DE gepraat :p (aaaaaah goede oude tijd) |
|
|
| jp |
| Als er maar niet weer een vrijdag én zaterdageditie komt |
|
|
| Push2005 |
| Tis hem alleszinds geraden een Belgische editie te plannen ook :whip: |
|
|
| Freezel |
| Tis nu pas 1 april heur ;) |
|
|
| franzelare |
| moet dat nou? :conf: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Freezel
Tis nu pas 1 april heur ;) |
Dit bericht is 23 maart geplaatst door diegene, dus zeker geen 1 april grap
@ JP, ik hoop ook dat, als het waar is, er geen vrijdag en zaterdag editie komt. |
|
|
|
|