|
Tiesto In Concert 3??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Final in Berlin: Germany vs Holland.....last minute 0 - 1 for Holland :crazy: |
Germany in the Final??
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Germany in the Final??
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
You never know :happy2: |
|
|
| Mighty Johnny |
| but lets come back to the theme of this topic :) has anybody new infos about TIC 3?? :D |
|
|
| jp |
| Yes, Tiesto will have at least 10 trainwrecks :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Yes, Tiesto will have at least 10 trainwrecks :D |
per hour.... |
|
|
| jp |
| We better call the Nederlandse Spoorwegen :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
volgens degene die de 3d show heeft verzorgd bij Tiesto In Concert 2 in Oktober 2004, staat er op 23 September 2006 een nieuwe Tiesto In Concert gepland.
Deze persoon heeft een bedrijf die ook de videoschermen heeft geplaatst in de hal van de Armada Stage bij Trance Energy.
even afwachten of dit bericht van diegene echt is, maar het zou wel heeeeel erg cool zijn als dit waar is. |
volgens die persoon ook
wordt alles uitgesteld naar 2007 |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Germany in the Final??
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
:haha: :crazy: :haha: :crazy: :haha:
01. Poland
02. Ecuador
Looks more realistic. |
|
|
| djroeland |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Germany in the Final??
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue::stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
ze hebben kalou nu he (achemea spotje) ;) |
|
|
| @win |
| 10 juni staat Tosti in de haven van Rotterdam voor een groot spektabel ter ere van de Vovo Ocean Race. Staat nu op teletekst (Nos 410) |
|
|
|
|