|
[01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Wie is vbram? :D
Ik ben er ook wel bij, moet nog een keer kaartjes halen. |
|
|
| magrec |
| Ik ben er dan ook wel denk ik, vieren dat ik mijn diploma heb (dus lammetje beeeeh :p ) of balen dat ik het niet heb gehaald (dus ook lammetje beeeeh) :p |
|
|
| emma |
heb er ook al veel zin ! !
effe aanvragen of we hier een reportje mogen maken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ben er dan ook wel denk ik, vieren dat ik mijn diploma heb (dus lammetje beeeeh :p ) of balen dat ik het niet heb gehaald (dus ook lammetje beeeeh) :p |
Whehehehe Harmen weer aan de Smirnoff ice? :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whehehehe Harmen weer aan de Smirnoff ice? :D |
Dat was echt kansloos vorig jaar ja op dancevalley 10 flesjes in het uur :p maar ik denk dat ik dan gewoon aan whiskey of vodla ga, lekker goedkoop op awake festival. |
|
|
| SnuggLe |
Gezellig! Ging Bastiaan nu ook (al) mee of niet?
BasD is er , Josta is er, jij bent er, Anke en ik zijn er.. |
|
|
| franzelare |
| ik wil eigenlijk naar wergter maar de kans is dat ik helemaal niet in het land ben dus helemaal nergens heen kan :( |
|
|
| Miss Proximus |
vbram haha :D
ik heb afgelopen vrijdag t kaartje gehaald, bij alexander de koning in de winkel :) lijkt me helemaal geweldig om op de fiets te gaan dus ik zie jullie daar wel. hoop eigenlijk dat ik tegen die tijd nog in haarlem zit! en anders kom ik wel vanuit amsterdam of hoofddorp op t fietsje :)
LEUK om jullie allemaal weer ff te zien.
x! |
|
|
| SnuggLe |
| Mag ik achterop? Anke gaat niet mee, die zit dan in China :mad: :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| ik had er even niet aan gedacht dat het natuurlijk donker is als ik terug moet haha. en alleen in het donker door spaarnwoude....of zelfs alleen emt jou door spaarnwoude...:nervous: gheghe ;) |
|
|
| Sand Leaper |
Rohr, Kalkbrenner, Beyer, Orgue Electronique, Inigo Kennedy, R&L, Kowalski, Beltram and Brikha? :eyes:
Sign me up.
It might not work very well in regards to getting time off from my job, but I'll see what I can do. 2004 was loads of fun (yes, including the rain), and for a technohead like me there are hardly any festivals around that are better than this musically. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik had er even niet aan gedacht dat het natuurlijk donker is als ik terug moet haha. en alleen in het donker door spaarnwoude....of zelfs alleen emt jou door spaarnwoude...:nervous: gheghe ;) |
Is dat een 'Ja Bram heel graag lijkt me echt super ik geef je veel bier'? |
|
|
|
|