|
[01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Tocket in de picket. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Tocket in de picket. |
....which reminds me to get a ticket soon. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
....which reminds me to get a ticket soon. |
Doe dan meteen effe voor Extrema :) Heb ik inmiddels ook liggen. |
|
|
| Sand Leaper |
I have to say that it's good to see a festival that isn't just booking all the usual suspects for once. People like Cane, Inigo Kennedy, The Attack People, Geigercounting, Funckarma and Karotte are all people that have either done excellent stuff previously in their career but gotten far from all the recognition they deserve, or very promising new talent that deserves a shot at a large audience like this.
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Doe dan meteen effe voor Extrema :) Heb ik inmiddels ook liggen. |
Rustig aap, zo snel ben ik niet :D
Maar ik ga snel even halen ja, want de loveparade zit er toch niet meer in jammergenoeg.
Ook nog effe maybe kaartje halen voor de vrijdag van Dance Valley (voor Danny T.). Ga je meej? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ook nog effe maybe kaartje halen voor de vrijdag van Dance Valley (voor Danny T.). Ga je meej? |
Nee dank je. Echt nul interessant. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Rustig aap, zo snel ben ik niet :D
Maar ik ga snel even halen ja, want de loveparade zit er toch niet meer in jammergenoeg.
Ook nog effe maybe kaartje halen voor de vrijdag van Dance Valley (voor Danny T.). Ga je meej? |
Kan je ook alleen vrijdagkaarten halen dan? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Kan je ook alleen vrijdagkaarten halen dan? |
Nee, maar maybe ga ik 88 euro gewoon betalen voor alleen Danny T.Nu toch een werkend man dus dan moet dat een keer kunnen.PLUS maybe kan je je kaartje daarna verkopen. Weet niet in hoeverre het bij UDC lukt om te zeggen van " Ja ik had een Weekendkaart, maar bij nader inzien had ik toch geen zin om vrijdag te gaan / kon ik niet". :D |
|
|
| M5 |
Heb ook mn kaartje binnen!. Alweer een tijd geleden dat ik naar een decent feestje ben geweest. Leuk om te lezen dat er zoveel bekenden komen.
Het weer maakt me helemaal niets uit want het wordt tóch wel vet!
groeten!
:cool: |
|
|
| M5 |
Timetable!
Area 1:
10.30-12.00 Oliver Kucera (live)
12.00-13.30 Marko Nastic
13.30-15.00 Umek
15.00-16.30 Agent
16.30-18.00 Valentino Kanzyani
18.00-19.30 Bold
19.30-20.15 Miss Djax (live)
20.15-22.00 Rush
22.00-23.30 Pet Duo
Area 2:
10.30-12.15 Wouter de Moor
12.15-13.30 Cave & Ortin Cam (live)
13.30-15.00 Gayle San
15.00-16.00 The Attack People (live)
16.00-17.30 Rumenige & Loktibrada
17.30-19.00 Steve Rachmad
19.00-20.30 Cari Lekebusch
20.30-22.00 Inigo Kennedy
22.00-23.30 Joey Beltram
Area 3 :
10.30-11.45 Ion Ludwig (live)
11.45-12.45 Orgue Electronique (live)
12.45-13.30 Geigercounting (live)
13.30-14.30 Funckarma & Cane (live)
14.30-16.00 Andrea Parker
16.00-17.30 Anja Schneider
17.30-18.30 Aril Brikha (live)
18.30-20.00 Karotte
20.00-21.30 Magda
21.30-22.30 Tony Rohr (live)
22.30-00.00 Wighnomy Brothers
Open stage :
11.30-13.00 Labeij & Lauhaus
13.00-14.30 Shinedoe
14.30-17.30 Richie Hawtin
17.30-19.15 Ricardo Villalobos
19.15-20.00 Paul Kalkbrenner (live)
20.00-21.30 Bart Skils
21.30-22.15 Alexander Kowalski (live)
22.15-00.00 Adam Beyer
Alleen de grote overlap tussen kanzyani & R&L is jammer. Voor de rest ok!. |
|
|
| SnuggLe |
Aanwazig!
Josta, wat wordt er afgesproken? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by M5
Alleen de grote overlap tussen kanzyani & R&L is jammer. Voor de rest ok!. |
Laat Valentino maar lekker trommelen.. R&L is where it's at.
Ik hoef tent 2 weer eens niet uit (na 13.30 dan, bij Cave hoef ik niet dood gevonden te worden, en misschien even voor Aril Brikha), uitermate gunstig dat alles en iedereen die ik wil zien daar staat.. Hoop ook dat Gayle San weer eens een lekker funky setje doet.. Ze staat dit keer gelukkig niet in tent 1, dus moet kunnen..
Hawtin en Villalobos na elkaar? Die zullen wel gewoon lange tijd B2B doen of niet? |
|
|
|
|