return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[01-07-2006] Awakenings Festival - Spaarnwoude (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Aanwazig!

Josta, wat wordt er afgesproken?


Ik ben tegenwoordig woonachtig in Leiuh, dus ik kan denk ik op de trein stappen waar jullie al in zitten!

Heb weer internet dus zal wat vaker online zijn. Misschien ff een x groepchat op msn afspreken ofzo? kunnen we de zaken coördineren. :)
franzelare
ik ben er ook zeker dit jaar weer bij :D

ff een dansje maken daar! en lekker zonder camera!
basd
Zinzinzinzin!

Weer zal volgens de voorspellingen ook vrij aardig zijn, beetje bewolking, beetje zonnetje, graadje of 23.. Perfect!
Miss Proximus
volgens de KNMI is het 80% kans op zon en maximum 28 graden!
Ik heb echt 0,0 zin in weer zo'n regenachtige klotedag als 2 jaar geleden.

Heb er al zin in! Eerste echte feestje sinds in 17 juli vorig jaar volgens mij! Of mijn geheugen laat me in de steek :-)
SnuggLe
Oke even MSN-en.
Er was even sprake dat ik misschien niet meer zou gaan (ivm het NL elftal), maar aangzien die kansloos verloren hebben ben ik gewoon van de partij.

Even afspraken voor zaterdag! Ik hoorde dat er nog een leuke after in een (afgehuurd?) kraakpand was ofzo.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke even MSN-en.
Er was even sprake dat ik misschien niet meer zou gaan (ivm het NL elftal), maar aangzien die kansloos verloren hebben ben ik gewoon van de partij.

Even afspraken voor zaterdag! Ik hoorde dat er nog een leuke after in een (afgehuurd?) kraakpand was ofzo.


sjappo awfs afzeggen voor een voetbalwedstrijd :D zaterdag Lekker de hele dag in het zonnetje liggen met veel bier bij de main!!!
SnuggLe
Bier? Smirnoff Ice toch? :D
basd
Whisky-cola!
magrec
als er maar alcohol in zit. Vrijdag eerst ff nog een afstudeerpresentatie doen maar dan zaterdag helemaal los en de weersvoorspellingen worden alleen maar beter :cool:
SnuggLe
Wat spreken we nu af zaterdag?

magrec
In blote bast, korte broek dienblad met wat biertjes erbij... vooraan bij de mainstage :D
franzelare
ik haat afspreken :p

we komen elkaar wel tegen vrees ik :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement