Utvärdera denna låten är ni justa
|
View this Thread in Original format
reveal |
En kompis senaste verk, sugen på att höra lite om vad ni tycker om den. Alla synpunkter kommentarer är välkomna! Notera att detta endast är ett demo.
Dra hem den här, 2,8 meg
Vibration Design - 1234, skapad av Ivar Boson (www.mp3.com/madstyle)... hela låten snart klar för att släppas
Alla som drar hem den, var snälla att säg nåt om den :) |
|
|
SteveTranz4ever |
Laddar hem nu. Återkommer snart med min åsikt :)
Edit: Låter bra so far, tung, låter kvalitet liksom. Kul med samplingen med finnen som räknar. De e bara å gasa på så ska det bli kul att få höra slut resultatet sen :)
Ses... |
|
|
Trancefella |
Lite för "acid" för mig, men godkänd. Finnen var kul gjort. Trodde de var ryska först, men när man hör loopen så sket ryssarna sig.
Är det nån som kan stava till ett? 1234 på Finska? Aja, men det här kan man lyssna till, men inget jag rekommenderar. Ps. Hi-Haterna var skarpa o fina. |
|
|
Leifi |
den finska rösten är hur jävla irriterande som helst.
annars bra grejer för dansgolvet. |
|
|
Misery |
Hejhej.. här e mannen som trixxat ihop låten. eller, håller på. Jag måste dock kommentera TranceFella's inlägg om att låten skulle vara typ 'acid'. Den låter iaf inte som nån acid jag hört. För mig är acid massor av tb303or... Men men, alla har olika definationer på olika stilar, de kan mycke väl vara jag som har fel för mig. Annars tycker jag de e trevligt att ni verkar gilla den. :) De flesta iaf. ;) |
|
|
Leifi |
En påminnelse kring gramatiken också:
"denna låten" är ej korrekt.
alternativ:
"denna låt" (låt i obestämd form, singular) eller:
"den här låten". |
|
|
Misery |
Hej igen. Antar att ditt inlägg Leifi på något vridet sätt skulle vara en form av svar på mitt inlägg, men samtidigt är det svårt att se eftersom det du kommenterar ej kan återfinnas i mitt inlägg. Du verkar gilla att kommentera vad andra skriver så då kan ju jag kommentera tillbaks, det borde du tåla. Det är ej korrekt svensk grammatik att börja en ny mening med små bokstäver (det är även felaktiv svenska att stava grammatik med endast ett M). Så nu vet du det. Vill inte på nått sätt vara jobbig eller rolig utan snarare få dig att tänka på att man ska inte kasta sten i glashus. Jaja, det vore roligt med fler kommentarer angående låten och inte angående språket här. Alltid trevligt med konstruktiv kritik så att jag kan göra låten som bra som möjligt. |
|
|
Leifi |
Nu hänger inte jag med. Misery, varför skickade du inte låten själv?
Varför lät du reveal göra det??:) |
|
|
Gaby |
Varför måste ni nya komma och förstöra TA med era spydiga kommentarer?? *nu är jag sur på er* |
|
|
x-dream |
quote: | Originally posted by Gaby
Varför måste ni nya komma och förstöra TA med era spydiga kommentarer?? *nu är jag sur på er* |
Håller med dig där Gaby....Känns som vi har varit med om detta tidigare.... |
|
|
Trancefella |
Leifi, menar inte direkt stilen "Acid", utan sättet och då speciellt menat med melodin. Låter som en TB303 med lite filter och skit. Inget och haka upp sig på.
hehe, snark |
|
|
Leifi |
quote: | Originally posted by Gaby
Spydiga?
Kommentarer är dem, men inte spydiga. Lugna ner dig. Det här är ett forum. På ett forum diskuterar man. Testa. Utan att bli arg och ta åt dig. Du var också ny en gång förresten. Jag är ledsen, men det
är så här ett forum fungerar. Jag gör inga personliga angrepp, eftersom jag ändå inte ens vet vem du är. Ändå tar du åt dig.
Svara gärna med konstruktiv kritik och med argument.:) |
|
|
|
|