|
Pre BeTA-party
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Dit verdient wel z'n eigen thread, zou ik zo denken.
Wie is er bij? :)
Free tickets via d4m, rotationz, lolo. |
|
|
| BZRK |
| Alst enigzinds mogelijk is, ik ook :) |
|
|
| Shadowkid |
| Waar ligt Haaltert eigelijk? Dat klinkt niet zo heel ver van hier. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Waar ligt Haaltert eigelijk? Dat klinkt niet zo heel ver van hier. |
Das bij Aalst volgens Mappy :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by BZRK
Das bij Aalst volgens Mappy :) |
Nice, dat is vrij dichtbij :)
edit: Ik ben eens op die site gaan kijken, en dat lijkt me eerder een soor danscafe ofzo. En veel volk komt er precies niet. |
|
|
| mrcanon |
| Veel dichter dan ik dacht, dus ook aanwezig. |
|
|
| FredNova |
| Wil jij er bij zijn? (en heb je nog geen vrijkaarten) => mail dan effe naar fred apestaartje mytrance puntje be |
|
|
| pooley |
Spijtig maar kga naar den boot.
Dit zal ook wel een uitstekend feestje worden... |
|
|
| lievez |
zieter leuk uit, en ni ver :)
ga is afkomen denkek en is horen bij fred ivm die kaarten :p |
|
|
| Gladius |
lolo z'n hoofd in 2! :conf:
ps: selecteer de foto, en dan ziede dat linkerkant terminator is!!! |
|
|
|
|