return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שיתוף קבצים ברשת - מה חושבים על זה השמות הגדולים בסצינה
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב אולי זה יעורר ויכוח ודיון פורה בהמשך
ומן הראוי שאני יעלה נושא כזה חם לא?

בכל אופן אני מתחיל את זה ברגוע עם משהו אופטימי
כל אחד מוזמן להביא ציטוטים בעד או נגד של די גיים ויוצרים מוכרים

והיום נתחיל עם הסיפור על גבריאל ודרזדן שלפני מספר שבועות התארחו אצל פיט טונג בתוכניתו השבועית שם הוצגו קטעים שלהם מאלבומם החדש
בין היתר העלה נושא הפיר טו פיר והם אמרו עליו דברים בנוסח הבא:
" רבים שואלים אותנו האם אנחנו בעד או נגד הפיר טו פיר - ובכן קשה לנו להיות נגד מאחר והנה דוגמא מעניינת מולי בנקפורט (הזמרת של טראקינג טרז'ר דאון) היא מעריצה גדולה של דיפש מוד
בחיפוש אחר קטעים של דיפש מוד ברשת היא נתקלה ברמיקס של גבריאל ודרזדן לאחד מהקטעים שלהם הורידה אותו ואהבה מאוד משם היא החליטה למה לא לחפש עוד קטעים שלהם בהמשך היא החליטה ליצור איתם קשר משבסופו של דבר יאדה יאדה יאדה הוביל לבקשה שלה לשיר עבורם ולקטע המדובר שנולד

סיפור מעניין

אתם מוזמנים להוסיף דיעות של יוצרים ודי גיים נוספים אם ציטוטים מדויקים מאתרים או דברים שקראתם ואתם יודעים בוודאות שנכונים
YoraY
טרד איכותי אילן
omergunr
אני אומר שיתנו להוריד את המוזקיה שלהם כי גם ככה כולם מורידים חוץ מבודדים

ושיקחו הרבה כסף על הופעות ושיהיה כניסה מגיל 17+ :rolleyes: ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אני אומר שיתנו להוריד את המוזקיה שלהם כי גם ככה כולם מורידים חוץ מבודדים

ושיקחו הרבה כסף על הופעות ושיהיה כניסה מגיל 17+ :rolleyes: ;)


ובכן....רעיון מעניין הבעיה העיקרית
את הרווחים הגדולים יעשו הדי גיים הגדולים והדי גיים בכלל
מה לגבי יוצרים שלא מתקלטים? (כן יש גם כאלה - הדוגמא הכי מוכרת בטראנס - וינסנט דה מור)
markfeldman
אני חושב שהפיתרון פשוט אילן.

אנשים שאוהבים את המוסיקה, מחפשים דברים חדשים ומאזינים לתוכניות רדיו ואולי אפילו יורידו דברים מהרשת ע"מ להתנסות.

חלקם אף יקנה את החומר שאהבו - כמוך.

חלקם לא יקנה - כמוני (מפאת חוסר משאבים...)

מה שבטוח, האינטרנט מקנה פרסום אדיר שלא היה כדוגמתו והרבה אמנים צעירים בעיקר ולא רק, חבים לו המון.
DjChook
אילן, קודם כל אני חושב שאי אפשר להתחבא מאחורי מחשב לנצח.

אני חושב שהמוזיקה דווקא כן צריכה ללכת לכיוון של הופעות ואירועים

אני יודע שאין לי בעיה לשלם 70 שקל כל שבוע על מסיבה (100, פסדר עם זה דיג'יי מחו"ל)

לדוגמא, נשמע לי הרבה יותר הגיוני לשלם 80 שקל להופעה של בית הבובות
לעומת לשלם 50 שקל בשביל הדיסק שלהם.

לכן אני חושב שככה צריך להיות גם בסצינה הזאת. בכל מקרה הנימוק שהבאת הוא נחמד בקשר לחשיפה, אבל לא מוזכר בו תזרים מזומנים
uzi
היתרון הכי משמעותי: הפרסום בחינם לכל העולם ותפוצות עצומות.
החסרון הכי משמעותי: אין רווח (שלא נגיד גנבה).

הייתי אומר שזה נושא מאוד רגיש ומאוד בעייתי. אם משהו מהאומנים שאני אוהב יגיע לפה אז אני בכיף אקנה כרטיס. בעתיד כשאוכל להרשות לעצמי אני אסע לחול כדי לראות אותם.

*אבל, שימו לב לדבר חשוב!*
חברות התקליטים והמוזיקה בישראל מיבאות\משחררות מעט מאוד אוספים\קומפילציות של טראנס. היו כל מיני אוספים בודדים תחת שמות תקליטנים ישראלים והם נעלמו מאוד מהר מהמדפים. חברות התקליטים בארץ משחררות לחנויות רק מה שהן חושבות שימכר ולא מיבאים מבחר. זה ידוע וזה נכון! עובדה שבחנויות אין אלבומים של יוצרי הג'אז המפורסמים בעולם. אני קניתי חצי מהאוספים של "אין טראנס ווי טראסט" (יבוא של יונאטקס, שלא נראה לי שהם קיימים עוד) חוץ מהם ממש לא היו אוספים יפים של טראנס מלודי מרומם ומרגש. בתחום הפסיכודאלי יש לשוק מה להציע, אך אני לא אוהב את זה כל כך.
אז מה הפלא שאני מוריד? מה הפלא שאני מוריד תוכניות? אם החברות למוזיקה בארץ לא מתאמצות, זה מה שיש! אם היה אפשר לקנות בחנות טראק ב5 שקל, הייתי קונה בכיף, אבל הקניות באינטרנט ממש לא בטוחות וכבר יש לי ניסיון. מה שנשאר לי לעשות הוא שכשפרי יבוא לפה שבוע הבא, אני שוב אקנה כרטיס...
Glenn-Holmes
עוזי לגבי קניות ברשת...יש סיכון אבל אני בנתיים שנה וחצי מרוצה מאוד ללא תקלות והלוואי וזה יישאר ככה

חן...אני מניח שהתכוונת בדוגמא שלך שאתה מעדיף להוריד תדיסק ולא לשלם עליו ולשלם יותר ממחיר הדיסק כשאתה רואה אותם בהופעה

עכשיו לגבי מוזיקה שצריכה ללכת לכיוון הופעות ואירועים - המוזיקה האלקטרונית נולדה וניזונה תמיד מהאספקט הזה
אבל עדיין יש אנשים שיוצרים מוזיקה ולא מתקלטים - לאנשים האלה גם מגיע תגמול

ודבר אחרון
כל אלה היו תגובות למשכתבתם
אבל תקראו בבקשה טופיק ראשון - יש עוד יוצרים ודי גיים שהתייחסו לנושא זה בטוח
לחיוב או לשלילה נשמח לראות דוגמאות
ונפתח דיון על מספר דוגמאות
בנתיים אף אחד בכלל לא התייחס כמעט לסיפור שהבאתי שלא לדבר על להביא דוגמאות חדשות
Shahar
מעניין כמה זמן יקח לזה להפוך לטרד שיכנוע קניית אמפי3...יגאל בבקשה לא...! כרגע הטרד ענייני
Star
quote:
Originally posted by uzi
היתרון הכי משמעותי: הפרסום בחינם לכל העולם ותפוצות עצומות.
החסרון הכי משמעותי: אין רווח (שלא נגיד גנבה).

הייתי אומר שזה נושא מאוד רגיש ומאוד בעייתי. אם משהו מהאומנים שאני אוהב יגיע לפה אז אני בכיף אקנה כרטיס. בעתיד כשאוכל להרשות לעצמי אני אסע לחול כדי לראות אותם.

*אבל, שימו לב לדבר חשוב!*
חברות התקליטים והמוזיקה בישראל מיבאות\משחררות מעט מאוד אוספים\קומפילציות של טראנס. היו כל מיני אוספים בודדים תחת שמות תקליטנים ישראלים והם נעלמו מאוד מהר מהמדפים. חברות התקליטים בארץ משחררות לחנויות רק מה שהן חושבות שימכר ולא מיבאים מבחר. זה ידוע וזה נכון! עובדה שבחנויות אין אלבומים של יוצרי הג'אז המפורסמים בעולם. אני קניתי חצי מהאוספים של "אין טראנס ווי טראסט" (יבוא של יונאטקס, שלא נראה לי שהם קיימים עוד) חוץ מהם ממש לא היו אוספים יפים של טראנס מלודי מרומם ומרגש. בתחום הפסיכודאלי יש לשוק מה להציע, אך אני לא אוהב את זה כל כך.
אז מה הפלא שאני מוריד? מה הפלא שאני מוריד תוכניות? אם החברות למוזיקה בארץ לא מתאמצות, זה מה שיש! אם היה אפשר לקנות בחנות טראק ב5 שקל, הייתי קונה בכיף, אבל הקניות באינטרנט ממש לא בטוחות וכבר יש לי ניסיון. מה שנשאר לי לעשות הוא שכשפרי יבוא לפה שבוע הבא, אני שוב אקנה כרטיס...


אתה רק מחזק את מה שאמרתי לפני זמן מה ....זאת עוד פגיעה שההורדות עושות
בעבר לפני שהתחיל כל ענין האינטרנט יכולת ללכת לכל חנות דיסקים ולמצוא כל מיני אוספים שלא חלמת להשיג אותם לפני ...
לדעתי זה היה ממש תענוג הייתי נכנס לחנות עובר שעות ממדף למדף ובסוף יוצא עם חבילה לא רעה של אוספים מן העולם וגם מהארץ

וזה כלל גם סינגלים

באותו זמן גם כמות השחרורים של האוספים המקומיים הייתה בשמיים ,כמעט כל שבוע היה מגיע אוסף חדש וואיכותי .
ואז התחיל כל עידן האינטרנט ואנשים פשוט הפסיקו לקנות דיסקים ורק הורידו והורידו והורידו והשוק ספק פגיעה עצומה עד כדי שיתוק
ןלכן אתם יכולים למצוא בארץ דיסקים של טיאסטו ..ארמין אבל לא כל האוספים שלו ... ואולי בספק רב פול ואן דייק .

ולגבי דיסקים מקומיים : ? כבר לא מוציאים אם כי רק מעטים מאוד כמו קלאבסולוטלי שאם אתם שואלים אותי מכיל רק חומר ישן ולא עדכני ולכן לא שווה מי יודע מה ואולי גם לא נמכר בכמות כל כך גדולה .

רק שתבינו את המכה אנשים יקנו דיסק של מאיה בוסקילה אבל יורידו את הדיסק של טיאסטו ...ולכן לא שווה להוציא אוספים בזאנר הזה

markfeldman
quote:
Originally posted by Star
רק שתבינו את המכה אנשים יקנו דיסק של מאיה בוסקילה אבל יורידו את הדיסק של טיאסטו ...ולכן לא שווה להוציא אוספים בזאנר הזה


לא רלוונטי.

גם את מאיה בוסקילה מורידים מהרשת...
DjChook
אתה באמת חושב שטיאסטו יותר פופולרי בארץ ממאיה בוסקילה? אז אתה חיי בסרט
זה שאתה ואני נצחק עליה, לא אומר שאין לה קהל מעריצים בקרב הנוער.

יגאל, אני התכוונתי שלדעתי בעולם של היום האומנים צריכים לקבל את הכסף מהופעות ומאביזרים נלווים למוזיקה (ראה מקרה חברות הסלולר),
ולצערנו מי ששולט עדין ב"תקליטים" הינם חברות ההפקות (הד ארצי לדוגמא), והם אלה שעושקים אותנו והם סללו את הדרך בעצם למהפך ההורדות הבלתי חוקיות
הרי כל פעם אני מביא את הדוגמא, ש ITUNES בארה"ב מרוויחים מלא!!! כסף
על זה שהם מוכרים שיר בדולר.... תחשוב על זה, שיר בדולר...
כמה שירים אתה קונה בשבוע, 3-4? לא צריך להשתגע עם זה....

בכלל, לדעתי ב 5 שנים הקרובות, אתה תראה שהדיסקמנים נעלמים לגמרי, ואני מאמין שגם לא רחוק היום, שברכבים (מעוז הקומפקטים האחרון לציבור הרחב) ישימו לך פשוט חור USB, ואתה תחבר אליו את הנגן שלך, עם השירים שלך, ושלום על ישראל.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement