|
Motorola E398 ---> Motorola Rocker =] (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
שחר פסדר אני לא מכיר את הפלאפון שלך, ראיתי תמונה של
WINDOWS
והנחתי שזה מה שהתקנת
בכל מקרה, לא משנה גם אם הפלאפון שלך ידע להביא ביד,
אני נוקיה לא מחליף לעולם |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר פסדר אני לא מכיר את הפלאפון שלך, ראיתי תמונה של
WINDOWS
והנחתי שזה מה שהתקנת
בכל מקרה, לא משנה גם אם הפלאפון שלך ידע להביא ביד,
אני נוקיה לא מחליף לעולם |
same here
אחרי שנה עם
e398
שזה פלאפון בכלל לא רע
החלפתי ל
6280

איזה תענוג |
|
|
| DjChook |
תכלס אני מת להחליף אליו
למרות שאמרו שיש את ה
6880
?
או משהו כזה
שהוא הסליידר דור שלישי
עם מצלמה 2 מגה פיקסל
הוא צריך להיות בכלל תענוג :) |
|
|
| omergunr |
????????????????????????????
טוב עזוב
סתם שאלה
מה הכוונה צרבת?
יש לך בבית ציוד צריבה? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס אני מת להחליף אליו
למרות שאמרו שיש את ה
6880
?
או משהו כזה
שהוא הסליידר דור שלישי
עם מצלמה 2 מגה פיקסל
הוא צריך להיות בכלל תענוג :) |
אתה מדבר על המכשיר שיש לי
2mp
mp3
video
3gp
slider
http://www.euro-com.co.il/Phone.aspx?Model=6280 |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אל תצא דפ"ר
מערכת סימביאן זה מערכת בקוד פתוח
שנכתבות אליה אלפי תוכנות ב
JAVA
וכל אחד יכול לכתוב אליה מה שהוא רוצה, ובעצם לתכנת לעצמו את הפלאפון
בעוד שהפלאפון שלך יושב על
WINDOWS MOBILE
וזה של
MICROSOFT...
אני צריך להרחיב? |
אז זהו שלא :D
יש תוכנות שנותות לך להתקין כמעט כל מה שאתה רוצה
לדוגמה תוכנה שאתה יכול לשחק בה משחקי גיימבוי סגה וכו' וזה אשכרה כמו בגיימבוי אותו משחק בולללל
תוכנה לשחק במשחקי N-GAGE שזה בוללל כמו בנגייג''...
יש
http://www.lonelycatgames.com/
שיש פה את הנגן סרטים ואמפי 3 הכי טוב שקיים לפלאפון... הוא עולה כסף אבל יש פרוץ.. ורואים מעולהההההההההההההההההההה בנגן וידאו
יש לי דום 1 שזה אותו קובץ של המחשב 14 מגה...
יש תוכנות עריכה תמונות\סרטים...
אני יכול לשים וידנוס מדיה פלייר.. אבל עוד אין גירסה מספיק טובה הכל מלא באגים...
הפלאפון יכול לקרוא קבצי EXE עם מתקינים תוכנה מיוחדת..
בקיצור אפשר לשים עליו הכל אבל צריך שתיהיה לה תוכנה שהפלאפון ידע לקרוא אותה
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
צודק, התבלבלתי עם ה 6111
כמה עלה ? :) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by DjChook
צודק, התבלבלתי עם ה 6111
כמה עלה ? :) |
2500
שווה כל שקל
למרות שהמערכת הפעלה שלו לא סימביאן
יש לו מספיק תוכנות ומשחקים באינטרנט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
רק אני משתמש בפלא שלי כדי לקבל/להוציא שיחות וסמס?
גם המצלמה זה חביב אבל לא הכרחי..
סה"כ פלאפון..
יש לך אחריות? |
זה שאתה לא יודע + לא יכול לעשות בפלא שך יותר מזה זה משהו אחר
וכן אבל אם הם ידעו מה עשיתי אין אחריות
אבל ב 10 דקות אני מחזיר אותו למצב רגיל =]
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר פסדר אני לא מכיר את הפלאפון שלך, ראיתי תמונה של
WINDOWS
והנחתי שזה מה שהתקנת
בכל מקרה, לא משנה גם אם הפלאפון שלך ידע להביא ביד,
אני נוקיה לא מחליף לעולם |
אל תחליף
אם אח שלי אמר ש 398 הוא ה-דבר בשביל שיפורים
אז 398 הוא ה-דבר בשביל שיפורים
וכן אח שלי זה בנאדם שהחזיק
L2
לפני שמוטורולה סיפרו שיש כזה מכשיר
וכרגע ספציפית יש לו מכשיר שדק בחצי מהגודל של
L2
שלאף אחד שראה אותו אין תמונה מה הוא
אז אח שלי נראה לי זה בנאדם שיותר קצת הרבה ממי שמגיב פה=]
| quote: | Originally posted by sh33p
same here
אחרי שנה עם
e398
שזה פלאפון בכלל לא רע
החלפתי ל
6280
איזה תענוג |
תבין
אתה לא ידעת מ 398 מסוגל
וגם היום אתה עדיין לא מבין
ה 398 הוא המוביל בסאונד
הדברים היחידים שהובילו עליו היו כל הפלאפון עם ה
IPODS
ועכשיו הבעיה נפתרה כי יש גם לי =]
אני שם כסף שאם תראה את ה 398 שלי
(שכבר אי אפשר לקרוא לו 398 חח)
אתה תחליף איתי
וכמו שאמרתי למעלה
אם אחד כמו אח שלי שבטח ניסה את המכשיר שלך הרבה לפני שידעת לחבר את הספרות 6280 ביחד אמר לי ש 398 זה ה-דבר
אז אני סומך על זה =]
| quote: | Originally posted by omergunr
אז זהו שלא :D
יש תוכנות שנותות לך להתקין כמעט כל מה שאתה רוצה
לדוגמה תוכנה שאתה יכול לשחק בה משחקי גיימבוי סגה וכו' וזה אשכרה כמו בגיימבוי אותו משחק בולללל
תוכנה לשחק במשחקי N-GAGE שזה בוללל כמו בנגייג''...
יש
http://www.lonelycatgames.com/
שיש פה את הנגן סרטים ואמפי 3 הכי טוב שקיים לפלאפון... הוא עולה כסף אבל יש פרוץ.. ורואים מעולהההההההההההההההההההה בנגן וידאו
יש לי דום 1 שזה אותו קובץ של המחשב 14 מגה...
יש תוכנות עריכה תמונות\סרטים...
אני יכול לשים וידנוס מדיה פלייר.. אבל עוד אין גירסה מספיק טובה הכל מלא באגים...
הפלאפון יכול לקרוא קבצי EXE עם מתקינים תוכנה מיוחדת..
בקיצור אפשר לשים עליו הכל אבל צריך שתיהיה לה תוכנה שהפלאפון ידע לקרוא אותה
:rolleyes: |
מזה השטויות האלה?
כל מה שכתבת ממש לא תקף לגבי 398!!!
כל השינויים שעשיתי בו נעשו ב
SEEM
(זה לא הכרטיס סים שאתם מכירים)
זה כמו זכרון בתוך הפלא ששם מאוחסן כל המידע
זה הרבה מעבר ל "להפעיל תוכנה שמתקינה
EXE" |
|
|
| omergunr |
| אז יש לך בבית ציוד צרביה? ;o |
|
|
| DjChook |
שחר אתה שוב מוכיח שאתה טיפש
מי אתה חושב שזה אח שלך, אתה לא מבין כמה ישראל מפגרת טכנולוגית אחרי העולם, שאתה מעז בכלל לקששק על המכשירים האלה כאילו הם הדבר החם
אולי הם הדבר החם, כשאתה משווה אותם למכשירים שפלאפון/סלקום/אורנג' מוכרים
אבל סתכל טיפה באינטרנט
תסתכל קצת על סדרת ה
N
של נוקיה...
עזוב, אתה באמת לא מבין, אז תשאיר את ההתעסקויות לאח שלך |
|
|
| omergunr |
N סידרה
חלוםםםםםםם
:confused:
אני כזה טמבל עם הייתי מחכה עוד איזה 3 חודשים הייתי קונה את סידרה N
במקום ה 6680
:<<<< |
|
|
|
|