|
Motorola E398 ---> Motorola Rocker =] (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
אז יש לך בבית ציוד צרביה? ;o |
לא
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה שוב מוכיח שאתה טיפש
מי אתה חושב שזה אח שלך, אתה לא מבין כמה ישראל מפגרת טכנולוגית אחרי העולם, שאתה מעז בכלל לקששק על המכשירים האלה כאילו הם הדבר החם
אולי הם הדבר החם, כשאתה משווה אותם למכשירים שפלאפון/סלקום/אורנג' מוכרים
אבל סתכל טיפה באינטרנט
תסתכל קצת על סדרת ה
N
של נוקיה...
עזוב, אתה באמת לא מבין, אז תשאיר את ההתעסקויות לאח שלך |
כל עוד לאף אחד פה אין פלאפון מסדרות שאין בארץ או פלאפון כמו שאחי מחזיק לא נראה לי שזה משנה מה יש בחול
משנה מה יש בארץ
ואם כבר מדברים על חו"ל
תסתכל מה הפורומים בעולם אומרים על ה 398 ומה כמות הפורומים שיש בנושא שלו יחסית לשאר הפלאפונים
אם כבר אתה זה שלא מבין וסתם ראה פרסומות של פלאפונים בחו"ל והתלהב
כשתבין מה יש ב398 תדבר |
|
|
| omergunr |
אז איך אתה פורץ את המכשיר?
O_____________O |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
אז איך אתה פורץ את המכשיר?
O_____________O |
דרך ה
SEEM
שלו |
|
|
| omergunr |
נירא לי מוזרררררררררררררררררררררררררררררררר
Oo |
|
|
| DjChook |
אני לא מסתכל על פרסומות, אני מסתכל על מפרטים
ועל עיצובים
ועל טכנולוגיות
עזוב שחר, ויכוח סרק. תהנה עם הפלאפון שלך. |
|
|
| m0sh |
| על כל דבר אתה מתכווח?!נמאס כבר! אתה והאגו שלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מסתכל על פרסומות, אני מסתכל על מפרטים
ועל עיצובים
ועל טכנולוגיות
עזוב שחר, ויכוח סרק. תהנה עם הפלאפון שלך. |
הדבר היחיד מהרשימה שהבאת שאתה יכול באמת להסתכל עליו זה על הטכנולוגיה
ושוב אם תקרא תבין שכל נתון שיש במכשיר אחר (ואנלא מדבר על משו חיצוני) אפשר להוסיף גם אצלי |
|
|
| Meltdown |
אני הכי מתלהב מהאורות שיש בנוקיה 3220
אני מרגיש כמו בחללית כאשר אני מקבל שיחה או לחלופין כמו צביקה פיק, בפרסומת שהוא עשה לפלאפון הזה יחד עם טויה הדוגמנית המונוגולית המדהימה ביופייה
;) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אני הכי מתלהב מהאורות שיש בנוקיה 3220
אני מרגיש כמו בחללית כאשר אני מקבל שיחה או לחלופין כמו צביקה פיק, בפרסומת שהוא עשה לפלאפון הזה יחד עם טויה הדוגמנית המונוגולית המדהימה ביופייה
;) |
חחחחחחחחח
שחר יא מסטול
הפלאפון הזה סוס מת
יש לו מצלמת
VGA
ומסך שכבר נחשב מיושן
כל מה שאתה מתלהב מנו זה מה שעשית לפלאפון,
את זה אני לא מכיר אני לא אגיב,
אבל אם הייתי נאלץ להתמודד עם הפלאפון הזה עכשיו בגרסתו המקורית
הייתי קורה לו סוס מת |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
דרך ה
SEEM
שלו |
:stongue:
אתה מתכוון SIM |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
:stongue:
אתה מתכוון SIM |
מוש תקרא תטרד בעיון
שחר כבר ציון בפוסטים הראשונים שהכוונה היא ל
seem
ולא ל
sim
לא יודע מה זה אומר אבל הוא התייחס לזה שזה לא הסים אנחנו מכירים.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחחח
שחר יא מסטול
הפלאפון הזה סוס מת
יש לו מצלמת
VGA
ומסך שכבר נחשב מיושן
כל מה שאתה מתלהב מנו זה מה שעשית לפלאפון,
את זה אני לא מכיר אני לא אגיב,
אבל אם הייתי נאלץ להתמודד עם הפלאפון הזה עכשיו בגרסתו המקורית
הייתי קורה לו סוס מת |
מזה משנה הגירסא המקורית
ויש לי ביד עכשיו
L2
אני יכול לצלם לך כמה תמונות שלו
לא רואה הבדל בין המסך שלו לשלי.. |
|
|
|
|