return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Motorola E398 ---> Motorola Rocker =]
View this Thread in Original format
Shahar
לא יודע מי כאן מבין בזה ומי לא
(בטוח חן יגיד שהוא שמע על זה משהו)
ראיתם את הפלאפון החדש של מוטורולה
Rocker

מכשיר חדש של מוטורלה ששי בו
IPOD
והוא בעצם גירסא חדשה ובצורה אחרת של ה
motorola E398
שזה הפלאפון שלי


השבוע התחלתי להתעסק עם משהו שאח שלי עשה לפני שנתיים בערך כשהיה לו מכשיר כמו שלי אבל הוא אמר לי לא להתעסק
הפכתי את המכשיר שלי למוטורולה רוקר
שזה תהליך שכאילו מפרמטים את הפלאפון ומתקינים בו תוכנה חדשה
הגירסא שלו משתנית וכולו משתנה..האופציות וכו'
ועכשיו בעצם יש לי גם מצלמת וידאו, טייפ מנהלים, מכשיר יותר מהיר, מלא סקינים יפים, סאונד יותר טוב וחזק והכי חשוב
ipod
וככה נראה המכשיר שלי אחרי שטיפלתי בו והתקנתי בו סקרין של אקספי:


למי שלא הבין אחרי האקספי החלפתי לו לתוכנה יותר חדשה :D
DjChook
איך המערכת מתפקדת? לא איטי בתגובות?
Dj Alex (ISR)
אחרי ששיפרת לו תצורה כמה מקום נשאר שם? 20 מגה?
omergunr
לאנכוי נוקיה 6680 1 ג'יגה זיכרון..
הורדתי נגן והורדתי נגן לסרטים... והכי חשוב הורדתי עוד תוכה שאשכרה עושה את הפלאפון למחשב כף יד.. אני יכול להתקין אוטלוק לא שאני משתמש בזה וורד לשליפים למבחנים...

יש לי משחקי פוקמיון של גייבוי או כל משחק אחר של גייבוי אני יכול לשים בפלאפון
כל משחק של N-GAGE
בקיצור משהו סוףףףףףףףף

ממליץ ליקנות את הפלאפונים החדשים של נוקיה.. שהמערת הפעלה שלהם היא symbian
ואז עוד כמה תוכנות להורדה ויש לכם מחשב כף יד...



;)
omergunr
אגב מישהו יודע בפוקמיון בלו איפה החליל שצריץ להעיר איתו את סנורלקס?
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

:X:X
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
אגב מישהו יודע בפוקמיון בלו איפה החליל שצריץ להעיר איתו את סנורלקס?
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

:X:X



חחחח...סטלן אתה תאמין ליי....
אם היית שואל אותי לפני 5 שנים הייתי יכול לעזור....חח
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
איך המערכת מתפקדת? לא איטי בתגובות?


בדיוק ההפך
המכשיר עצמו מגיע ממש איטי וכולם מתלננים על זה
עכשיו הוא טס
ומה שעשיתי תיקן והוסיף הרבה דברים

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אחרי ששיפרת לו תצורה כמה מקום נשאר שם? 20 מגה?


לא..זה פירמט תמכשיר
כל מה שהתקנתי לוקח 3 מגה מתוך 70

quote:
Originally posted by omergunr
לאנכוי נוקיה 6680 1 ג'יגה זיכרון..
הורדתי נגן והורדתי נגן לסרטים... והכי חשוב הורדתי עוד תוכה שאשכרה עושה את הפלאפון למחשב כף יד.. אני יכול להתקין אוטלוק לא שאני משתמש בזה וורד לשליפים למבחנים...

יש לי משחקי פוקמיון של גייבוי או כל משחק אחר של גייבוי אני יכול לשים בפלאפון
כל משחק של N-GAGE
בקיצור משהו סוףףףףףףףף

ממליץ ליקנות את הפלאפונים החדשים של נוקיה.. שהמערת הפעלה שלהם היא symbian
ואז עוד כמה תוכנות להורדה ויש לכם מחשב כף יד...
;)


חחחחחחחחחח מה אתה משווה את זה לשלי?
אצלי פרמטתי תמכשיר התקנתי מערכת חדשה
לא איזה תוכנה שנותנים לך באתר של אורנג' חחחחח
חוץ מזה לי יש
ITUNES
=]
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
בדיוק ההפך
המכשיר עצמו מגיע ממש איטי וכולם מתלננים על זה
עכשיו הוא טס
ומה שעשיתי תיקן והוסיף הרבה דברים



לא..זה פירמט תמכשיר
כל מה שהתקנתי לוקח 3 מגה מתוך 70



חחחחחחחחחח מה אתה משווה את זה לשלי?
אצלי פרמטתי תמכשיר התקנתי מערכת חדשה
לא איזה תוכנה שנותנים לך באתר של אורנג' חחחחח
חוץ מזה לי יש
ITUNES
=]


אתה משווה תמערכת של מוטורולה לסימביאן
?
אתה לא רציני
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
אתה משווה תמערכת של מוטורולה לסימביאן
?
אתה לא רציני


אין לי מערכת של מוטורולה
יש לי מערכת משלי

ואם אתה אומר כזה דבר למישהו שפרץ את ה 398 אתה לא מבין בגרוש
המכשיר הכי מבוקש היום זה ה 398 בגלל שיש אפשרות לעשות איתו ה-כ-ל
האפשרויות שיש לו לא מוגבלות
הוא פשוט יכול לקבל כל פונקציה שיש באיזשהו פלאפון..
זה מכשיר שממש אפשר לכתוב לו כל פונקציה
DjChook
שחר אל תצא דפ"ר
מערכת סימביאן זה מערכת בקוד פתוח
שנכתבות אליה אלפי תוכנות ב
JAVA
וכל אחד יכול לכתוב אליה מה שהוא רוצה, ובעצם לתכנת לעצמו את הפלאפון
בעוד שהפלאפון שלך יושב על
WINDOWS MOBILE
וזה של
MICROSOFT...

אני צריך להרחיב?

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אל תצא דפ"ר
מערכת סימביאן זה מערכת בקוד פתוח
שנכתבות אליה אלפי תוכנות ב
JAVA
וכל אחד יכול לכתוב אליה מה שהוא רוצה, ובעצם לתכנת לעצמו את הפלאפון
בעוד שהפלאפון שלך יושב על
WINDOWS MOBILE
וזה של
MICROSOFT...

אני צריך להרחיב?


חן אתה מדבר שטויות על גבי שטויות
גם אל המכשיר שלי כותבים תוכנות
וזה מה שכתבתי בפוסט הקודם שהאפשרויות בו לא מוגבלות
הרי איך אתה חושב שהתקנתי בו מה שהתקנתי בו?

והשטות הכי גדולה שכתבת
הפלא שלי לא יושב על שום דבר שקשור למיקרוסופט
זה רק
PACK
שצרבתי בו וכמו שכתבתי בפוסט הראשון - כבר הספקתי להחליף אותו
מה שאומר שכבר אין לי את ה
XP
ולא שום דבר שקשור לווינדוס
צרבתי עליו תוכנה אחרת זה הכל

ההבדל בין המכשירים האלה (חוץ מזה ששלי יותר טוב) הוא שאת המכשיר שלי הרבה יותר קשה לצרוב
והפרט הכי חשוב.....
מוטורולה 398 אף פעם לא מת
בניגוד לדגמים אחרים שאם מישו שלא מבין בהם ישחק בהם הם ימותו

ושוב..מה שוות תוכנות ג'אווה (שגם ככה יש ב 398) מול הפירצות שיש ב 398 שמן הסתם לא מגיעות עם המכשיר ומאפשרות המון אופציות בלי קשר לתוכנה או משו..סתם דוגמא - ווליום יותר חזק ואקולייזר
ופרט שבאמת חשוב - 398 זה המכשיר עם הסאונד הכי טוב ו 2 רמקולים
MASTERsplinter
רק אני משתמש בפלא שלי כדי לקבל/להוציא שיחות וסמס?
גם המצלמה זה חביב אבל לא הכרחי..
סה"כ פלאפון..

יש לך אחריות?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement