return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני שונא את הצבא!!!!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
וואו כמה שאני שונא ת'צבא ובמיוחד ת'רס"ר הבן של אלף שרמוטות הזה!!!

קיבלתי ממנו שבת בגלל ששכחתי להוריד את העגיל מהגבה ונכנסתי ככה לתדרך אצל המב"ס!

מה שאומר שאני הולך לפספס ת'הופעה שלי ביום שישי!!!!



אני שונא ת'צבא!!!!!!!!!!!!!!!!!
nesher
buh
בדיוק היה לי היום ביקור אחרון בלשכת גיוס
איזה זין
אני לא רוצה קרבייייייייייי
NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחח
איזה באסה זה קרבי
אתם רואים חבר שלי מקבל מנילה לפני יומיים ככה ובמנילה יש לו רק עבודות משרדיות של 5 שעות ביום והוא עוד כועס על הצבא
[=
נקרעתי ששמעתי את זה
אני כל כך רוצה לשבת כל ה-3 שנים האלה שאני אוכל להנות בהם ולא רק שיקרעו אותי
DJ-Energy
איפה היית אמור לתקלט?
arik
איזה מבאס
ולחשוב שעוד חודשיים אני גם בצבא ועוד קרבי

באסה של החיים
DjChook
יו אחי אני בשוק !


מה אתה יכול לעשות ?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
יו אחי אני בשוק !


מה אתה יכול לעשות ?


אז זהו שאני יכול להתחמק ממנה אבל אז הרס"ר יחפש אותי על כל דבר קטן... ולא בא לי שהוא יישב לי על הראש אז אין לי מה לעשות, אני יעשה ת'שבת הזאת כמו מניאק.
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


אז זהו שאני יכול להתחמק ממנה אבל אז הרס"ר יחפש אותי על כל דבר קטן... ולא בא לי שהוא יישב לי על הראש אז אין לי מה לעשות, אני יעשה ת'שבת הזאת כמו מניאק.



אז מי מחליף אותך במסיבה ?

:) :)
DjNumShum
ממש מרגיז אותי מה שאני שומע פה....

אני הולך להתגייס עוד כמה חודשים לקרבי ואני גאה ומחכה לזה, ואני התנדבתי לקרבי ולא חייב ללכת..

מה קרה לכם רוצים להיות במשרד 5 שעות וללכת הביתה, זה פשוט מגעיל מה עם קצת לתרום? 18 שנה אתם חיים פה אז תתנו מעצמכם קצת
אם אתם לא אז מישהו אחר יעשה את זה
אין לי כח להתחיל פה ויכוח על הצבא וקרבי אבל לפי דעתי כל אחד צריך לתרום את המקסימום שהוא יכול! ואם אתה יכול קרבי, אז קרבי!

קרבי זה הכי אחי!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook



אז מי מחליף אותך במסיבה ?

:) :)



לפי מה שידוע לי, יהל...

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לפי מה שידוע לי, יהל...


אז יהיה שם מעפן
Hell_Copter
חחחחחח
יובל... זה בדיוק מה שאמרתי לו בצהריים שהוא סיפר לי


איזה זין... אני מזה מצטער בשבילך...
ועוד אתמול אמרת לי שאתה מוריד את כל העגילים ... אה גיל
בן אלף זונות הרס"ר הזה... הוא בטח עשה לו בכוונה כדי שהוא יפספס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement