|
Welke DJ's moeten ze naar Belgie lokken? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Just out of curiosity: Wat denken jullie dat Özgür Can draait? Want dat is echt compleet anders dan zijn producties van een jaar of 2 geleden waarmee hij zo bekend is geworden :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Just out of curiosity: Wat denken jullie dat Özgür Can draait? |
Jump ?
Nah, kweenie... Vanalles maar tis m'n ding niet; kben ook wat verwonderd dat velen die noemen...
En G&D ?! :eek:
My god... can't wait to hear "dust in the wind" live :crazy: :p |
|
|
| Devilex |
| De sets van vele dj's verschillen mijlenver van hun producties é, 't is niet omdat een bepaalde dj enkele goeie tranceschijven heeft uitgebracht dat zijn hele set trance is. Kunt op dat vlak wel van een redelijk kale "electro" reis terugkomen. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat denken jullie dat Özgür Can draait? |
Vertel het ons :p |
|
|
| Bunz |
Paul van Dyk !
Gabriel & Dresden
Jon O'Bir |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Vertel het ons :p |
kzal het u rap zeggen: C.R.A.P. |
|
|
| MikeVee |
Edgar V
DJ Vince (ipv steeds Promo als afsluiter bij Q-Dance; of beide) |
|
|
| Eagle` |
'OO' Fleming @ AiB outdoor, memories, still best gig evah :wtf:
Electric Universe (Live)
Son Kite (Live)
Infusion (Live)
Human Blue (Live)
Vibrasphere (Live)
Wizzy Noise
Moshic
Christophere Lawrence
Nicholas Bennison
Kuisma |
|
|
| Rommi |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kzal het u rap zeggen: C.R.A.P. | Ai ai, ik heb 'm alleszinds nog nooit horen draaien! Dus ik wil het toch is een keer meegemaakt hebben voor ik er kan over oordelen he ! ;)
Perry O'Neil mag ook nog wel vaker over de vloer komen, zijn stijl vind ik echt geweldig trouwens. (is die hier al ooit geweest eigenlijk?) :) |
|
|
| Devilex |
Perry 0'Neil is hier bij mijn wete nog niet geweest.
Maar in welke club in Vlaanderen zouden die mannen in godsnaam hun zin kunnen doen?
Er mankeerd een deftige tranceclub, Illusion hun events die ze organiseren zijn we dik in orde qua line up maar er heerst niet echt een mentaliteit voor goeie trance. Eerder een mentaliteit voor hardere stijlen zoals de alomgeprezen jump. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Perry 0'Neil is hier bij mijn wete nog niet geweest.
Maar in welke club in Vlaanderen zouden die mannen in godsnaam hun zin kunnen doen?
Er mankeerd een deftige tranceclub, Illusion hun events die ze organiseren zijn we dik in orde qua line up maar er heerst niet echt een mentaliteit voor goeie trance. Eerder een mentaliteit voor hardere stijlen zoals de alomgeprezen jump. |
:conf:
Illusion is nu toch ni echt een jump-kot. Kweet nog da er als ze in Vosselaar zaten (toen Illusion Lier nog dicht was) veel vraag was naar Jump en dat ze dat toen genegeerd hebben. Nowadays zijn ze er echter voor gezwicht...
Waarom Perry niet naar Versuz sturen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Perry is geen headliner hé, zowel qua muziek als qua naamsbekendheid in België. Op een groot feestje zou hij absoluut de perfecte opwarmer zijn, maar als headliner zie ik hem in België geen volle zalen trekken jammer genoeg... |
|
|
|
|