return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Welke DJ's moeten ze naar Belgie lokken? (pg. 4)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Devilex
100% zuivere trance is wat te hoog gegrepen, maar 't kan toch beter dan dienen jump.


als ze veel discotheken hebben waar alleen jumperkes zitten dan hebben wij er alvast geen last van :D
Devilex
Das just,
Belgian Bonzai
quote:
Welke DJ's moeten ze naar Belgie lokken?

Brilliant. (edit: question)






Goeie (edit: DJs)
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
Özgür Can draait zalig, da's een plezier om die kerel bezig te zien. Ik hou wel van breakbeats, dus soms kan hij mij wel bekoren.



precies al ne tijd geleden dat ge een set van hem gehoord hebt he ;)

die draait crappy electro en electrohouse. Van breaks is ni veel sprake in zen sets tegenwoordig. Same met zen producties trouwens...
Belgian Bonzai
Airbase, ooit al in België geweest, die kerel?
Jasperovitsj
Bij mijn weten nog niet. In Nederland komt hij wel geregeld, dus die moet wel tot in België te krijgen zijn :)
Push2005
Airbase is overrated :p
En een Mike-verachter in hart en nieren...
basd
Wij sturen graag Gielen nog eens terug naar België.
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005
Airbase is overrated :p
En een Mike-verachter in hart en nieren...



hij heeft ook eens iets gehoord zenne:p trouwens, jasper was erbij toen jezper op T.nu zijn anti-MIKE ideeën verkondigde:nervous:
domineesje
quote:
Originally posted by Phortastic
precies al ne tijd geleden dat ge een set van hem gehoord hebt he ;)

die draait crappy electro en electrohouse. Van breaks is ni veel sprake in zen sets tegenwoordig. Same met zen producties trouwens...



idd :/

Vishnu
quote:
Originally posted by Bertn
hij heeft ook eens iets gehoord zenne:p trouwens, jasper was erbij toen jezper op T.nu zijn anti-MIKE ideeën verkondigde:nervous:

kDenk wel dat ik die topic ooit gelezen heb. Zou interessant zijn om die nog is op te vissen :)

Maar ik denk dat de verachting niet al te diep zit, kan me precies herinneren dat ik in Airbase zn meer recente tracklists af en toe een alter ego van Mike zag opduiken.
Eagle`
quote:
Originally posted by FUSyke
Armand Van Helden
Roger Sanchez
Deep Dish
Freeform Five
Joachim Garraud
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Fatboy Slim
Pete Tong
Eric Prydz
Shapeshifters
Erick Morillo
Mylo


nice list, en add Jesper Dahlbäck vs John Dahlbäck :toocool:


quote:
Originally posted by TOR


En op een volgend outdoor-evenement hebben toch echt wel een progressive tent nodig met John Digweed, Hernán Cattáneo, Moshic..


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement