|
Welke DJ's moeten ze naar Belgie lokken? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Lol geneen trance dj trekt hier volle zalen...
Alleen Tiësto kan da; maar das puur om zijn naam. Bijna niemand weet wat hij draait en komt van een kale reis thuis achteraf. Ik weet nog bij 18y illusion dat ik veel mensen hoorde klagen dat hij niet goed speelde en dat het saaie tracks waren, lol. Toevallig zat er in die hele set maar één track van zichzelf.
Ik denk dat in de meeste gevallen de partyppl nie eens kijken naar de lineup. Zie sensation... Ik denk dat da voor Tomorrowland ook zo is. (Wow; tomorrowland... da MOET ge meegemaakt hebben). Wees ook maar gerust dat die Zillionbeach nokvol gaat zitten ;)
Echte muziekliefhebbers kijken naar een lineup; maar dat is echt een grote minderheid hoor :) |
|
|
| Gladius |
Özgür Can draait zalig, da's een plezier om die kerel bezig te zien. Ik hou wel van breakbeats, dus soms kan hij mij wel bekoren.
ontopic:
Gareth Emery
DJ Precision
Jon 'O Bir
Mike Shiver
Phynn
Niklas Harding
Hybrid
Way Out West (of Wisternof/Warren)
Hyper (dno of die dj'en) |
|
|
| FUSyke |
Armand Van Helden
Roger Sanchez
Deep Dish
Freeform Five
Joachim Garraud
Steve Angello
Sebastian Ingrosso
Fatboy Slim
Pete Tong
Eric Prydz
Shapeshifters
Erick Morillo
Mylo |
|
|
| Shadowkid |
Orkidea
Solarstone
Above & Beyond
Matt Hardwick
Phynn
Jon O Bir
Thrillseekers |
|
|
| djcresto |
| ben er nog niet geweest maar Pulse Factory lijkt mij een steengoede progressive club. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
ben er nog niet geweest maar Pulse Factory lijkt mij een steengoede progressive club. |
Dat is het ook ;)
De tranzy zijde van prog zelfs.
On topic:
J00F mag altijd es terugkomen!
En op een volgend outdoor-evenement hebben toch echt wel een progressive tent nodig met John Digweed, Hernán Cattáneo, Moshic.. |
|
|
| Blue Sky 99 |
Terje Bakke
Eelke Kleijn
Sasha
Digweed
Cattanéo
V-Sag
DJ Tarkan
Dpen
Dekay
Nick Warren
Infusion
Özgür Can
Stian Klo
Perry O'Neil
Kleinenberg
Andy Moor
:crazy: :eyespop: :eyes:
Ik kan wsl nog wel ff doorgaan en ben er wsl nog wel een aantal vergeten ook :o |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik denk dat in de meeste gevallen de partyppl nie eens kijken naar de lineup. Zie sensation... Ik denk dat da voor Tomorrowland ook zo is. (Wow; tomorrowland... da MOET ge meegemaakt hebben). |
2 waarheden als een koe.
Bij Sensation zaten velen te janken omdat het -volgens hen- slechte muziek was.
En tussendoor vroegen ze wie M.I.K.E. was. :haha: (ik durf wedden dat ze Marco V ook maar vaag kenden)
Ze hadden waarschijnlijk meer Milk Inc, Basto-achtige muziek verwacht.
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol geneen trance dj trekt hier volle zalen... |
De jeugd van tegenwoordig (aka de discotheekbezoekende leeftijd) apprecieert idd alleen nog jump.
Zelfs Yves Deruyter zou geen volle zaal meer trekken, de fans van vroeger zijn niet talrijk genoeg en er komen geen nieuwe meer bij. (velen zijn overgeschakeld op elektro, house ed, en de nieuwelingen willen alleen jump en hardstyle *vomit*)
Niet te verwonderen dat L-Vee gratis wil draaien op de BETA party. :-) j/k (niks dan respect voor die kerel) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Sasha
Digweed
Thrillseekers
Above & Beyond
Andy Moor
...
| quote: | Originally posted by RadiantB
De jeugd van tegenwoordig (aka de discotheekbezoekende leeftijd) apprecieert idd alleen nog jump. |
Da is spijtig genoeg waar :( en ik snap eerlijk gezegd totaal nie waarom. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Orkidea
Solarstone
Above & Beyond
Matt Hardwick
Phynn
Jon O Bir
Thrillseekers |
|
|
|
| djcresto |
Ook niet te negatief doen he, als je ziet wie je de komende maanden aan het werk hebt kunnen en zal kunnen zien in BE. Tis heus wel al veel slechter geweest hoor.
En een club die alleen maar trance draait. Kan dat? Moet dat? Zoals Asta in Den Haag die hebben ook maar af en toe trance nights. Als daar elk weekend trance wordt gedraaid komt er ook te weinig volk op af. |
|
|
| Devilex |
| 100% zuivere trance is wat te hoog gegrepen, maar 't kan toch beter dan dienen jump. |
|
|
|
|