|
Ga gratis mee nr de film !
|
View this Thread in Original format
| Tilt |
Hallo hallo,
Ik doe mee met een wedstrijd van kinepolis om een filmzaal te winnen (+-250 plaatsen )( dit per kinepolis !en ik dus bij de 5 kanshebbers in gent !)
Nu hebben de affiches wel stemmen nodig ! Dus hierbij een oproep KOM STEMMEN OP MIJN AFFICHE !
het neemt geen minuutje tijd in! Post op het forum ook je dat je voor me gestemd hebt en je mag zeker gratis mee nr de film !!!!!!!!
Alle stemmen zijn welkom!
http://www.kinepolis.be/index.cfm?PageID=6082
onderaan de pagina ...affiche 25 !
ps : ik weet dat de affiche niet is wat ze zou moeten zijn maar dr laatste verplichte weizigingen moest de originele het onderspit delven, hiernaast zijn de kleuren van mijn scherm totaly ed up ...
origineel:
http://fkserv.ugent.be/~politeia/Batman2.jpg
groetjes en MERCI,
Tilt
ps: Sorry voor spam maar er zit nog 25 stemmen evrschil op met de eerste ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
gestemd :) |
|
|
|
| FredNova |
done
(maar denk dat je serieus achter staat) |
|
|
| domineesje |
bedankt voor je stem
ps: heb vercheidene emailadressen, zou het op email gaan of op adres ;)
edit=gezin uit 5 leden = 5 x gestemd ;) |
|
|
| Tilt |
Sta maar +-20 stemmen achter op de eerste voor cinema in Gent.
meerdere mail adressen werken maar dan moet je de cookies verwijderen ...
aanrader hiervoor : ccleaner ben je ook meeen van de smeerlapperij vanaf op je pc ... maakte bij mij 5 (!) giga vrij(en dit na 6maand sinds vorige format). de temp mappen op je pc zijn ongelooflijk. |
|
|
| FUSyke |
| Stemmetje is binnen:) |
|
|
| Tilt |
BEDANKT ALLEMAAL !
ps: vergeet ook niet de bevestigingsmail te antwoorden ;-) |
|
|
| lievez |
| gestemd... good luck :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| net gestemd :) |
|
|
|
|