return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טעם העיר (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
זה אמנם המוני, אבל הבירה זורמת והאוכל טעים

אז לא אכפת לי
omergunr
טובטובטובטוטוב דיי לחפור..
מי יהיה לשם? :)
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
טובטובטובטוטוב דיי לחפור..
מי יהיה לשם? :)



אני כל יום אלא אם ידפקו לי משמרות ערב בעבודהה.....
ממ מי עוד?
Koby
לא מאכילים אתכם בבית?
Shahar
חובה לבוא כל יום אני חולה על המסיבות שם
YoraY
אירוע סוףףף!
omergunr
מחרררררר
אולי אני יגיע מחר אחרי הבגרות באנגלית :haha:
DjChook
בהצלחה בבגרות :)
omergunr
תודה רבה

:) :)
Shahar
וואלה עכשיו חזרתי
היה סוףףףף..
פתחתי באסאדו באלגאוצ'ו..בשר טוב..נקי..אבל אני רגיל לאכול חלק אחר של אסאדו שלדעתי יותר טעים
אחר כך אצבעות אנטריקוט בפאפגיו - חתיכות של אנטריקוט...ברוטב מתוק כזה טעים אחושרמוטה
אחר כך המבורגר רוסיני (בקר וכבד אווז) באודאון
וקינוח כבד אווז עם אננס בספייס בר..

בקינוחים פינקתי עם קראפ, סופלה ושייק פרי עם תות, לימון, תפוז, פסיפלורה ועוד משו =]

כל התענוג כזה 195 שקל =]

ויש קולה חינם בשער של גני התערוכה =]]
מחר שובבבב

DjChook
וואו שחר אתה מטורף ;)

אני היום דווקא הייתי רגוע
בירה אלפנט כמובן :)
קבב בקולומבוס
פרוזן באנדרי :)
DvJ
תהיו בריאים.......
אצלי סטייק בוויטהול
המבורגר באדואן

2 בירה טוברג למון החדש - אחד הטעימם
ועוד בקס אחד.....

מסיבה בגלצ..חח....
היה נחמד נלך גם מחר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement