|
טעם העיר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
זה אמנם המוני, אבל הבירה זורמת והאוכל טעים
אז לא אכפת לי |
|
|
| omergunr |
טובטובטובטוטוב דיי לחפור..
מי יהיה לשם? :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by omergunr
טובטובטובטוטוב דיי לחפור..
מי יהיה לשם? :) |
אני כל יום אלא אם ידפקו לי משמרות ערב בעבודהה.....
ממ מי עוד? |
|
|
| Koby |
| לא מאכילים אתכם בבית? |
|
|
| Shahar |
| חובה לבוא כל יום אני חולה על המסיבות שם |
|
|
| omergunr |
מחרררררר
אולי אני יגיע מחר אחרי הבגרות באנגלית :haha: |
|
|
| Shahar |
וואלה עכשיו חזרתי
היה סוףףףף..
פתחתי באסאדו באלגאוצ'ו..בשר טוב..נקי..אבל אני רגיל לאכול חלק אחר של אסאדו שלדעתי יותר טעים
אחר כך אצבעות אנטריקוט בפאפגיו - חתיכות של אנטריקוט...ברוטב מתוק כזה טעים אחושרמוטה
אחר כך המבורגר רוסיני (בקר וכבד אווז) באודאון
וקינוח כבד אווז עם אננס בספייס בר..
בקינוחים פינקתי עם קראפ, סופלה ושייק פרי עם תות, לימון, תפוז, פסיפלורה ועוד משו =]
כל התענוג כזה 195 שקל =]
ויש קולה חינם בשער של גני התערוכה =]]
מחר שובבבב |
|
|
| DjChook |
וואו שחר אתה מטורף ;)
אני היום דווקא הייתי רגוע
בירה אלפנט כמובן :)
קבב בקולומבוס
פרוזן באנדרי :) |
|
|
| DvJ |
תהיו בריאים.......
אצלי סטייק בוויטהול
המבורגר באדואן
2 בירה טוברג למון החדש - אחד הטעימם
ועוד בקס אחד.....
מסיבה בגלצ..חח....
היה נחמד נלך גם מחר... |
|
|
|
|