return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טעם העיר
View this Thread in Original format
omergunr
אללללה אחד האירועים האהובים עלי!!
עוד פחות משבוע מתחיל טעם העיר ..
תאריכים
22-25.5.06
זאת תיהיה השנה השלישית שאני יהיה שם :D
שנה שעברה הייתי פעמיים

http://go.walla.co.il/taam-hair6/taam.html
:D

יאללה מי בא?
Shahar
איזה 6 זה אולי ה 11 כבר
omergunr
חחח בטעות כתבתי כמו שרשום באתר הזה.. הבאתי את האתר למי שלא יודע מה זה..
זה האתר הכי טוב שמצאתי :p
DjChook
אני כמעט בטוח ששחר צודק ושנה שעברה חגגו עשור

בכל מקרה מבאס קצת שהשנה זה ארבעה ערבים ולא חמישה
אבל בקטנה

בשנתיים האחרונות הייתי כל יום שם :)

בירה מומלצת: אלפנט

אוכל מומלץ: המבורגרים של אודאון

מישהו מגיע היום למופע זיקוקים בטיילת?
omergunr
אני זוכר שנה שעברה שתיתי שם איזה בירה ברזלאית... לא זוכר תשם..
היה תענוג :@
DvJ
אני שם כמו כל שנה
כל יום שםם..מטר מהביתת שליי....

בירה - בקס....
Shahar
וואלהההה בא לשם אולי כל יום
נקווה שיש הרבה אווז
yahel222
quote:
Originally posted by Shahar
וואלהההה בא לשם אולי כל יום
נקווה שיש הרבה אווז


הגידו כן לפיטום האווזים !!!!!

חחחח

ולדעתי זה גם איזה פעם 11...

אבל רשום פעם שישית....אין מה להתוכח
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
הגידו כן לפיטום האווזים !!!!!

חחחח

ולדעתי זה גם איזה פעם 11...

אבל רשום פעם שישית....אין מה להתוכח


זה לא פעם 6 כי שנה שעברה חגגו עשור
DjChook
דותן ציפיתי מסטודנט בת"א לקצת יותר

רשום למעלה 2001...

(מה שמוכיח שב 2006 זה טעם העיר 11)

כתבה עדכנית:

http://www.foodis.co.il/feature.asp?sec=4&featid=6672

THE_BLUE_DRAGON
נראה לי זה האירוע הכי רווחי בארץ מגלגלים שם מיליונים חחח...
אנשים שם עוד שניה מתחילים לאכול אחד את השני
:haha:

הייתי כמה שנים
אכלתי כמה שנים
צילמתי כמה שנים
אולי אני יעשה זאת שוב רק בלי לצלם חחח...
ד"א זה טעים כמובן אבל לא תמיד זול במיוחד!
אז להזהר לפני ששולפים את הכסף מהארנק חחח...:disbelief

סעמק עכשיו אני רעב מת תראו מה עשיתם :D
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
דותן ציפיתי מסטודנט בת"א לקצת יותר

רשום למעלה 2001...

(מה שמוכיח שב 2006 זה טעם העיר 11)

כתבה עדכנית:

http://www.foodis.co.il/feature.asp?sec=4&featid=6672


צודק לא שמתי לב
וגם היום שמעתי ברדיו שזה פעם 11.

גם ככה זה נהיה המוני מדי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement