| THE_BLUE_DRAGON |
נראה לי זה האירוע הכי רווחי בארץ מגלגלים שם מיליונים חחח...
אנשים שם עוד שניה מתחילים לאכול אחד את השני
:haha:
הייתי כמה שנים
אכלתי כמה שנים
צילמתי כמה שנים
אולי אני יעשה זאת שוב רק בלי לצלם חחח...
ד"א זה טעים כמובן אבל לא תמיד זול במיוחד!
אז להזהר לפני ששולפים את הכסף מהארנק חחח...:disbelief
סעמק עכשיו אני רעב מת תראו מה עשיתם :D |
|
|