return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טעם העיר (pg. 3)
View this Thread in Original format
coby
נשמע חזקקקקקק

נראה אני גם יקפוץ מחר
DjChook
מה אתה ילד? מה אתה שותה טובורג לימון
פסדר זה טעים, אבל זה טעים כמו שבריזר טעים
משמע, לא שותים את זה ליד חברים ;)

בכל מקרה אין, אין על בירה קרלסברג אלפנט :)
omergunr
בירה - סינגה!!!!

הייתי אתמול באנו מוקדם הכי טוב לא היה יותר מידי אנשים היה מזההה כיף
:)

ביזבזתי 110 שקל.. הכל היה טעים מאוד חוץ מהקינוח שנפלתי איתו...


ביום רביעי אני חוזר לשם עם אמא וסבא וסבתא :happy2:
העיקר לאכול עוד צלעות זה היה מטורףףף :eek: :eek: :eek:
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
מה אתה ילד? מה אתה שותה טובורג לימון
פסדר זה טעים, אבל זה טעים כמו שבריזר טעים
משמע, לא שותים את זה ליד חברים ;)

בכל מקרה אין, אין על בירה קרלסברג אלפנט :)


חחח...אחי זה היהה לטעוםם ונדלקתי עלזה..
היום בוא נגיד נשתה משהו אחר...
מזה האלפנט הזה איפה אפשרר למצוא אתזה תריך לטועםם?
uzi
אחרי שתחזרו מהיריד הזה... תתכוננו לחודשיים של דיאטה!
Liran-A
אז אני רואה שטוב שלא הלכתי....
סתם הייתי הורס את הדיאטה
DjChook
מתחיל דיאטה יום ראשון ;)

אלפנט זה מבית קרלסבג, וניתן למצוא את זה במתחם הבירה המרכזי
coby
תאמת לא היה כזה מיוחד האוכל חשבתי יהיו דברים יותר מטורפים

קלסברג אלפנט אבל אחד החזקים !

ערבוב של קלסברג עם לפ.. מה זה חדש בארץ כי בחיים לא שמעתי על זה
?
DjChook
לא, זה של קרלסברג, בירה דנית

בכל מקרה, זה כבר שנה שלישית שמביאים אותה (שלפחות אני יודע) ולא משווקים אותה בארץ בחבית חוץ מבטעם העיר :)

זה בירה חזקה חושילנג
yahel222
ממש בזיון היריד הזה
רק ילדים בני 16....
מגעיל אי אפשר לזוז
מלוכלך אי אפשר לשבת

והאלפנט....וואלה כמו קרלסברג....
ותאמינו שאני מזהה אני שותה כל יום בירה

קיצר - אכזבההה

או שאני סתם מבוגר מדי...

omergunr
וואלה לאדע על מה אתה מדבר...
הייתי שם יום שני..
היה נקי.. הייתי מוקדם 18:00-20:30..
היו הרבה אנשים.. אבל לא רק ילדים..

היום אני חוזר לשם עם אחותי אמא סבא סבתא... וכל שנה אנחנו הוכלים ונהנים שם...

צריך לבוא כמה שיותר מוקדם..
DjChook
דותן, אם אתה לא מצליח להבדיל בין 5 אחוז ל 7.2 בבירה כנראה שאתה באמת כבר זקן מדי

בקשר לאנשים אין ספק שבין 21-23 יש מליונים
אבל לפני ואחרי רגוע

ובהחלט ילדים קטנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement