|
טעם העיר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| coby |
נשמע חזקקקקקק
נראה אני גם יקפוץ מחר |
|
|
| DjChook |
מה אתה ילד? מה אתה שותה טובורג לימון
פסדר זה טעים, אבל זה טעים כמו שבריזר טעים
משמע, לא שותים את זה ליד חברים ;)
בכל מקרה אין, אין על בירה קרלסברג אלפנט :) |
|
|
| omergunr |
בירה - סינגה!!!!
הייתי אתמול באנו מוקדם הכי טוב לא היה יותר מידי אנשים היה מזההה כיף
:)
ביזבזתי 110 שקל.. הכל היה טעים מאוד חוץ מהקינוח שנפלתי איתו...
ביום רביעי אני חוזר לשם עם אמא וסבא וסבתא :happy2:
העיקר לאכול עוד צלעות זה היה מטורףףף :eek: :eek: :eek: |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה ילד? מה אתה שותה טובורג לימון
פסדר זה טעים, אבל זה טעים כמו שבריזר טעים
משמע, לא שותים את זה ליד חברים ;)
בכל מקרה אין, אין על בירה קרלסברג אלפנט :) |
חחח...אחי זה היהה לטעוםם ונדלקתי עלזה..
היום בוא נגיד נשתה משהו אחר...
מזה האלפנט הזה איפה אפשרר למצוא אתזה תריך לטועםם? |
|
|
| uzi |
| אחרי שתחזרו מהיריד הזה... תתכוננו לחודשיים של דיאטה! |
|
|
| Liran-A |
אז אני רואה שטוב שלא הלכתי....
סתם הייתי הורס את הדיאטה |
|
|
| DjChook |
מתחיל דיאטה יום ראשון ;)
אלפנט זה מבית קרלסבג, וניתן למצוא את זה במתחם הבירה המרכזי |
|
|
| coby |
תאמת לא היה כזה מיוחד האוכל חשבתי יהיו דברים יותר מטורפים
קלסברג אלפנט אבל אחד החזקים !
ערבוב של קלסברג עם לפ.. מה זה חדש בארץ כי בחיים לא שמעתי על זה
? |
|
|
| DjChook |
לא, זה של קרלסברג, בירה דנית
בכל מקרה, זה כבר שנה שלישית שמביאים אותה (שלפחות אני יודע) ולא משווקים אותה בארץ בחבית חוץ מבטעם העיר :)
זה בירה חזקה חושילנג |
|
|
| yahel222 |
ממש בזיון היריד הזה
רק ילדים בני 16....
מגעיל אי אפשר לזוז
מלוכלך אי אפשר לשבת
והאלפנט....וואלה כמו קרלסברג....
ותאמינו שאני מזהה אני שותה כל יום בירה
קיצר - אכזבההה
או שאני סתם מבוגר מדי... |
|
|
| omergunr |
וואלה לאדע על מה אתה מדבר...
הייתי שם יום שני..
היה נקי.. הייתי מוקדם 18:00-20:30..
היו הרבה אנשים.. אבל לא רק ילדים..
היום אני חוזר לשם עם אחותי אמא סבא סבתא... וכל שנה אנחנו הוכלים ונהנים שם...
צריך לבוא כמה שיותר מוקדם.. |
|
|
| DjChook |
דותן, אם אתה לא מצליח להבדיל בין 5 אחוז ל 7.2 בבירה כנראה שאתה באמת כבר זקן מדי
בקשר לאנשים אין ספק שבין 21-23 יש מליונים
אבל לפני ואחרי רגוע
ובהחלט ילדים קטנים |
|
|
|
|