|
15.6.06 Van Dyk Is Back!
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |

פרטים בהמשך... |
|
|
| Glenn-Holmes |
ווואווו כולי התרגשות מההזדמנות לשלם 100 שקל כדי לקבל יחס של כלב מאנשי האומן
לא תודה
רק מרקוס יחזיר אותי לשם |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחחחחחחחח אנלא יקח את זה כאופציה אפילו |
|
|
| YoraY |
זורם עם אילן... גם מישומה גם אותי "פול וואן דייק באומן" לא מלהיב אותי במיוחד...
מי אמר שזה באומן..? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ווואווו כולי התרגשות מההזדמנות לשלם 100 שקל כדי לקבל יחס של כלב מאנשי האומן
לא תודה
רק מרקוס יחזיר אותי לשם |
לא יודע מה איתך אבל אני נהנתי מאוד בפרי..וממש לא מענינים אותי "אנשי האומן" והיחס שלהם..אני בא בשביל המוסיקה..בשביל הדי ג'יי שאני אוהב ובשביל החברים\חברות..
לפול ואן דייק אני לא מגיע מסיבה אחת..לא אוהב את פול ואן דייק.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Koby
לא יודע מה איתך אבל אני נהנתי מאוד בפרי..וממש לא מענינים אותי "אנשי האומן" והיחס שלהם..אני בא בשביל המוסיקה..בשביל הדי ג'יי שאני אוהב ובשביל החברים\חברות..
לפול ואן דייק אני לא מגיע מסיבה אחת..לא אוהב את פול ואן דייק.. |
גם אני לא אוהב אותו במיוחד
כמו שאמרתי די גיי כמו מרקוס יגרום לי לשכוח הכל
במקרה של פול ואן דייק + האומן + לשלם על זה 100 שקל = לאאא! |
|
|
| Meltdown |
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות |
|
|
| markfeldman |
| לצערי אני אצטרך לוותר גם הפעם עקב מחויבויות אקדמיות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות |
אני חושב שיש המון אנשים שנהנו כשטייסטו הופיע ב 98 בחוות היען
אבל נראה לי שגם עברו 8 שנים מאז
אז לא נראה לי שזה משנה מה היה ב 2005 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Meltdown
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות |
זה לא משנה. צפיפות איימים הייתה ב-טי.אל.וי כשארמין היה שם לאחרונה.
אני הלכתי באמצע ההופעה כי לא יכולתי לנשום - אני רציני!!! |
|
|
| uzi |
| אני ממש לא אוהב את מה שפול מנגן. אם ישעמם לי אני אלך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
אם ישעמם לי אני אלך. |
אצלי זה הפוך
אם אני ילך ישעמם לי :D |
|
|
|
|