return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
15.6.06 Van Dyk Is Back!
View this Thread in Original format
HANDSOME PR




פרטים בהמשך...
Glenn-Holmes
ווואווו כולי התרגשות מההזדמנות לשלם 100 שקל כדי לקבל יחס של כלב מאנשי האומן

לא תודה

רק מרקוס יחזיר אותי לשם
Shahar
חחחחחחחחחחחחח אנלא יקח את זה כאופציה אפילו
YoraY
זורם עם אילן... גם מישומה גם אותי "פול וואן דייק באומן" לא מלהיב אותי במיוחד...



מי אמר שזה באומן..?
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ווואווו כולי התרגשות מההזדמנות לשלם 100 שקל כדי לקבל יחס של כלב מאנשי האומן

לא תודה

רק מרקוס יחזיר אותי לשם

לא יודע מה איתך אבל אני נהנתי מאוד בפרי..וממש לא מענינים אותי "אנשי האומן" והיחס שלהם..אני בא בשביל המוסיקה..בשביל הדי ג'יי שאני אוהב ובשביל החברים\חברות..

לפול ואן דייק אני לא מגיע מסיבה אחת..לא אוהב את פול ואן דייק..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
לא יודע מה איתך אבל אני נהנתי מאוד בפרי..וממש לא מענינים אותי "אנשי האומן" והיחס שלהם..אני בא בשביל המוסיקה..בשביל הדי ג'יי שאני אוהב ובשביל החברים\חברות..

לפול ואן דייק אני לא מגיע מסיבה אחת..לא אוהב את פול ואן דייק..


גם אני לא אוהב אותו במיוחד

כמו שאמרתי די גיי כמו מרקוס יגרום לי לשכוח הכל
במקרה של פול ואן דייק + האומן + לשלם על זה 100 שקל = לאאא!
Meltdown
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות
markfeldman
לצערי אני אצטרך לוותר גם הפעם עקב מחויבויות אקדמיות.
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות


אני חושב שיש המון אנשים שנהנו כשטייסטו הופיע ב 98 בחוות היען
אבל נראה לי שגם עברו 8 שנים מאז

אז לא נראה לי שזה משנה מה היה ב 2005
uzi
quote:
Originally posted by Meltdown
וואי, איזה אנטי אתם נגד האומן, חבל על הזמן, גם אני לא בדיוק נהנתי מהצפיפות שם באפטר עצמאות 2005, אבל מעניין אם ואן דייק היה מגיע למועדון אחר כמו ה דום או ה TLV
אם גם אז לא הייתם הולכים, בגלל כל מיני סיבות כאלה ואחרות

זה לא משנה. צפיפות איימים הייתה ב-טי.אל.וי כשארמין היה שם לאחרונה.
אני הלכתי באמצע ההופעה כי לא יכולתי לנשום - אני רציני!!!

uzi
אני ממש לא אוהב את מה שפול מנגן. אם ישעמם לי אני אלך.
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
אם ישעמם לי אני אלך.


אצלי זה הפוך
אם אני ילך ישעמם לי :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement