|
BeTA ID Contest 18 - Deadline: 07/06 22.00u (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
Ik ga weer voor de 11de plaats, want ik zie me niet te veel punten scoren. ^^
sample 9 is de eerste die ik herken, een bom van een plaat trouwens :) |
|
|
| domineesje |
| poging gewaagd |
|
|
| TOR |
01. Push2005
02. Domineesje |
|
|
| domineesje |
 |
|
|
| Shadowkid |
| ID's 9 en 16 :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
quote:
Distant Planet zegt:
ik volg politiek al sinds mn 12 j
Distant Planet zegt:
kvond da toen al interessant
John zegt:
3 jaar al???? |
ik lees net u sig :D :haha: |
|
|
| Phortastic |
vette contest Tor :D
1ste poging soon in uw bus ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
1ste poging soon in uw bus ;) |
|
|
|
| Bertn |
Ik ga jullie allemaal ownen, tenminste toch met mijn eerste poging.
:toothless |
|
|
| Belgian Bonzai |
Net eerste keer geluisterd, 15 directe ids, maar nie zo veel potentieel elders, veel die'k nog nooit gehoord heb :)
Zo leren we wa bij, é. |
|
|
| Vishnu |
| Contest klinkt heel goed maar een hoge score zit er niet echt in deze keer denk ik. |
|
|
| mellow_head |
| LMAO @ TOR's sig idd! :stongue: Push het puberke :p |
|
|
|
|