|
BeTA ID Contest 18 - Deadline: 07/06 22.00u (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Even iets anders TOR...
Weet je nog mijn eerste inzending voor ID 30...
Svenson - Clubbin' On Sunshine (Original)... ofwel is die sample 100% hetzelfde met Let Me Take You On A Trip (Sea of Mode Mix) ofwel heb je een mp3 met een verkeerde tag :)
Just wondering :)
als je wil stuur ik mijn rip wel dan kan je zelf checken :)
toen ik mijn update deed van die svenson heb ik dus gewoon gegokt naar een andere titel :) |
|
|
| TOR |
ID 30 komt van een Dance Opera Trip.
Tijdens de breakdown wordt letterlijk gezegd "Let Me Take You On A Trip". |
|
|
| Jasperovitsj |
Suckt wel dat ik de juiste remix van Fingerpaint niet gevonden heb. Ik heb ze echt allemaal beluisterd (zelfs de Baunder mix), maar geen enkele leek exact op de sample. Volgende keer beter luisteren dus :nervous:
En ook wel: schijt, ff gezakt in de algemene rangschikking seg :nervous: Zo slecht heb ik het de voorbije contests toch niet gedaan? |
|
|
| Phortastic |
| raar ze TOR... voor de aardigheid zou je eens moeten luisteren naar clubbin' on sunshine... die sample komt er ook letterlijk in voor. Misschien ne rip off van zen eigen plaat dan :whip: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ook wel: schijt, ff gezakt in de algemene rangschikking seg :nervous: Zo slecht heb ik het de voorbije contests toch niet gedaan? |
De anderen hebben het globaal genomen gewoon nog iets beter gedaan :)
Laten we niet vergeten dat degenen boven u elk een overwinning hebben staan (Phortastic twee zelfs), terwijl het van u al 7 wedstrijden geleden is ;) |
|
|
| Phortastic |
| Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it :) |
|
|
| Push2005 |
| Geen prog en geen trance van voor mei 2006 (das allemaal te gedateerd) :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it :) |
dan kunnen we ook al direct raden waaruit uwe contest voor 90 % zal bestaan :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Jasper gaat de volgende winnen, i can feel it :) |
Hehe, let's hope so. :)
Maar er zijn hier mensen die nog een pak intensiever met de muziek (en de contest zelf) bezig zijn dan mij, dus ik reken er zeker niet op hoor ;)
Trouwens, in de TRANCE contest van Push heb ik toch ook relatief goed gescoord, of niet soms? :p |
|
|
| Vishnu |
| Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Domweg vandaag nog nen update vergeten te doen, ik had 2 plaatsen hoger kunnen eindigen :whip:
Achteraf gezien toch wel enkele bij die ik nog had moeten weten:
6 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
14 Pat Krimson - Paranoid in Moscow (Torpedo Mix)
26 Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Remix)
43 Yves Deruyter - The Rebel (Original Mix)
50 Airwave - Sky Blues (Icarus Mix)
| quote: | Originally posted by Vishnu
Haha die ID 30, ik was ervan overtuigd dat het een Fiocco, Astroline of Absolom moest zijn :) |
Ik dacht da ook |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
raar ze TOR... voor de aardigheid zou je eens moeten luisteren naar clubbin' on sunshine... die sample komt er ook letterlijk in voor. Misschien ne rip off van zen eigen plaat dan :whip: |
Rip-off van zijn eigen plaat. Ik had ook eerst clubbing on sunshine opgegeven, en toen die ni juist bleek heb ik op een andere titel gegokt, de enige die ik niet kende. Achteraf heb ik die track eens gaan checken, en het nr is idd zowa identiek, buiten die 'vocal'. |
|
|
|
|