|
BeTA ID Contest 18 - Deadline: 07/06 22.00u (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Afgaande op hun vorige contests, is een contest van Phortastic of Domineesje als kiezen tss cholera en de pest :toothless |
En die van u is dan zo'n beetje als de tyfus? :p
Laat mij gewoon winnen, dan is er helemaal geen probleem :o :toothless |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En die van u is dan zo'n beetje als de tyfus? :p
Laat mij gewoon winnen, dan is er helemaal geen probleem :o :toothless |
Hoogstens een kleine griep :p |
|
|
| Push2005 |
Haha; +1 voor Shadowkid :D
Tmoet nu eens uit zijn met die prehistorische bonzai backcatalogue :toothless :tongue2 |
|
|
| Bertn |
| als ik een contest maak, zal het uitsluitend met samples uit 1989-1992 zijn!:gsmile: |
|
|
| domineesje |
| quote: | | Doe je best, want de winnaar krijgt van mij een fles courgettensap op de BeTA-party |
lust je dat Phor??? :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat courgettensap wordt niet opgedronken hé, it has other purposes... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat courgettensap wordt niet opgedronken hé, it has other purposes... |
BeTA Party incl. wet t-shirt contest ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dark Apostle staat in voor het courgette-gerelateerd entertainment. Ask him. ;) |
|
|
| Bertn |
| Ik zie net dat mijn proclamatie 2 dagen vervroegd is. dat betekent dat de kans groot wordt dat ik toch zal kunnen aantreden op dit BETA-festijn! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb net die vrijdag mijn proclamatie. Dus je zal wel aan mijn set kunnen horen of het goed is geweest of slecht :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
ook ff de tijd gevonden om een inzending te doen
kben benieuwd ... :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb net die vrijdag mijn proclamatie. Dus je zal wel aan mijn set kunnen horen of het goed is geweest of slecht :toothless |
Ik eb ook proclamatie dien dag + verjaardag van m'n broer... Mor normaalgzien kom ik wel af
onder andere voor deze 3de post hier (gebt pech da ik zo'n dingen nie vergeet :p)
http://www.tranceaddict.com/forums/...2&pagenumber=29 |
|
|
|
|