return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
קצת חומר למחשבה
View this Thread in Original format
DJ-Energy
חזרתי מעוד מסיבה אזורית

איזה אכזבה
אני אומר לכם נמאס לי כבר מהסצינה המסריחה הזאת בארץ!!!!
בא איזה דיי גיי אחד ערס מסכן שלא יודע לתקלט
ועוד מה היה לו שם
technics sl1200 mk2!!!
בשביל מה אתם שואלים?
בשביל לנגן ווינל אחד מסכן

הוא לא יודע מזה
EQ
כי הוא לא השתמש בו בכלל!!!.. זה היה פשוט מדהים כמה עלוב הוא היה
אפילו את ה
volume
במקום להעלות לאט לאט.. בום הוא מעלה את זה כל הדרך למעלה סתם ככה
כל הווקאלים מתערבבים

יצאתי החוצה
חשבתי לעצמי
תגיד יובל בשביל מה אתה קונה ציוד?!?
:(
והיום באמת קיבלתי את התשובה שלי למה דיי גיים טובים לא מתקלטים לילדים בני 16 +....

שלא נדבר על כמה ערסים היו שם...
arik
קלעת בול זה בידיוק ככה

אבל מצד שני שאתה רואה איזה ערס מפגר שלא מבין מהחיים שלו
מתקלט וכולם נהנים אז תחשוב מה אתה מסוגל לעשות

אני משאר שרק בגלל הסיבה הזאת נוצר המושג למוזמנים בלבד
DJ-Energy
אבל זאת הבעיה
שהם לא יראו הבדל בין המיקסוס שאני יעשה לבין מיקסוס של איזה ילד שאין לו חוש שמיעה יעשה!!

:(
arik
אף אלד לא אמר שאין חסרונות בלהיות דיי גיי צעיר

בגלל זה אני אומר שאתה צריך לארגן מסיבות למוזמנים בלבד
לאלה שמבינים תמוסיקה

והקטע של הלמקסס לערסים שלא מבינים יהיה יותר בישביל הכסף

ככה מצד אחד תעשה את זה בישביל האהבה למוסיקה
ומצד שני תרוויח כסף
Hell_Copter
אין מה לעשות...
ככה זה בארץ... וכנראה שככה זה גם ישאר
אתה יכול לסמוך רק עליך כשאתה תהיה שם...

וצודק בקשר לזה שהמסיבות של הדי ג'יים הטובים הם לא לבני 16

אפילו גיל שהוא משלנו... די ג'יי טוב
מתקלט רק לבני 21 ומעלה
ככה זה
DJ-Energy
אשכרה אני חושב שה
TLV, Zoom, Haoman 17
צריכים לארגן לכל הפורום הישראלי
VIP access
:)
לא משנה איזה גיל
DjChook
אני מסכים עם כל הנאמר

אבל דיי כבר להאשים את ישראל בזה

מה נראה לכם במדינות אחרות אין "ערסים" שלא מבינים במוזיקה ?
eXeTik
הסצנה בארץ ממש על הפנים, כבר אין לי כוח לכתוב על זה אפילו...
nesher
quote:
Originally posted by DjChook
אני מסכים עם כל הנאמר

אבל דיי כבר להאשים את ישראל בזה

מה נראה לכם במדינות אחרות אין "ערסים" שלא מבינים במוזיקה ?


אחי
ישראל המציאה את המושג הזה ערסים
אין את זה בשום מקום בעולם
יש אולי כושים בארצות הברית זה הדבר הכי דומה
ואצלנו לא מספיק הערסים אז גם כפכזים התחילו לבוא ולהציף את המקום
דייי
אי אפשר לחיות במדינת החרא הזאת
נמאס לי
נראה לי אני מנסה כמה שיותר לעבור לארצות הברית שאני יהיה גדול
או להולנד
=]
DJ-Energy
quote:
Originally posted by nesher


אחי
ישראל המציאה את המושג הזה ערסים
אין את זה בשום מקום בעולם
יש אולי כושים בארצות הברית זה הדבר הכי דומה
ואצלנו לא מספיק הערסים אז גם כפכזים התחילו לבוא ולהציף את המקום
דייי
אי אפשר לחיות במדינת החרא הזאת
נמאס לי
נראה לי אני מנסה כמה שיותר לעבור לארצות הברית שאני יהיה גדול
או להולנד
=]


לעבור להולנד לא ממש יעזור לפתור את הבעיה
אבל אני מסכים עם כל מה שאמרת פה
במדינות אחרות אני בטוח שאין "ערסים" כאלה מטומטמים שבאים למסיבה כדי להתחיל מכות ולא להנות.. ואתה רואה שם שכל דיי גיים מתקלט או עם פטיפונים או עם קומפקטים
לא עם דיסקמן!!!... אין מה לעשות
ככה זה בישראל.. חרא, חרא, חרא!!!!

DJ F0cus
בגלל שפה בישראל הכל הולך על פי קשרים ולא כישרון.

הם מעדיפים לקחת איזה ערס שהוא החבר של הדודה של הסבתה של הבן דוד שאין לו מושג מה זה פיץ' ובכלל מה ההבדל בין טכניקס וג'מיני, במקום מישהו שלמד לתקלט, שמשקיע ויודע מה הוא עושה.

אין מה לעשות, בגלל זה אין לי עבודה..
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ F0cus
בגלל שפה בישראל הכל הולך על פי קשרים ולא כישרון.

הם מעדיפים לקחת איזה ערס שהוא החבר של הדודה של הסבתה של הבן דוד שאין לו מושג מה זה פיץ' ובכלל מה ההבדל בין טכניקס וג'מיני, במקום מישהו שלמד לתקלט, שמשקיע ויודע מה הוא עושה.

אין מה לעשות, בגלל זה אין לי עבודה..



חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
הרגת אותי
אבל כל מילה שאתה אומר נכונה
מאחל לך שתמצא עבודה סבביסטית... ואז יראו מזה דיי גיי אמיתי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement