|
קצת חומר למחשבה
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
חזרתי מעוד מסיבה אזורית
איזה אכזבה
אני אומר לכם נמאס לי כבר מהסצינה המסריחה הזאת בארץ!!!!
בא איזה דיי גיי אחד ערס מסכן שלא יודע לתקלט
ועוד מה היה לו שם
technics sl1200 mk2!!!
בשביל מה אתם שואלים?
בשביל לנגן ווינל אחד מסכן
הוא לא יודע מזה
EQ
כי הוא לא השתמש בו בכלל!!!.. זה היה פשוט מדהים כמה עלוב הוא היה
אפילו את ה
volume
במקום להעלות לאט לאט.. בום הוא מעלה את זה כל הדרך למעלה סתם ככה
כל הווקאלים מתערבבים
יצאתי החוצה
חשבתי לעצמי
תגיד יובל בשביל מה אתה קונה ציוד?!?
:(
והיום באמת קיבלתי את התשובה שלי למה דיי גיים טובים לא מתקלטים לילדים בני 16 +....
שלא נדבר על כמה ערסים היו שם... |
|
|
| arik |
קלעת בול זה בידיוק ככה
אבל מצד שני שאתה רואה איזה ערס מפגר שלא מבין מהחיים שלו
מתקלט וכולם נהנים אז תחשוב מה אתה מסוגל לעשות
אני משאר שרק בגלל הסיבה הזאת נוצר המושג למוזמנים בלבד |
|
|
| DJ-Energy |
אבל זאת הבעיה
שהם לא יראו הבדל בין המיקסוס שאני יעשה לבין מיקסוס של איזה ילד שאין לו חוש שמיעה יעשה!!
:( |
|
|
| arik |
אף אלד לא אמר שאין חסרונות בלהיות דיי גיי צעיר
בגלל זה אני אומר שאתה צריך לארגן מסיבות למוזמנים בלבד
לאלה שמבינים תמוסיקה
והקטע של הלמקסס לערסים שלא מבינים יהיה יותר בישביל הכסף
ככה מצד אחד תעשה את זה בישביל האהבה למוסיקה
ומצד שני תרוויח כסף |
|
|
| Hell_Copter |
אין מה לעשות...
ככה זה בארץ... וכנראה שככה זה גם ישאר
אתה יכול לסמוך רק עליך כשאתה תהיה שם...
וצודק בקשר לזה שהמסיבות של הדי ג'יים הטובים הם לא לבני 16
אפילו גיל שהוא משלנו... די ג'יי טוב
מתקלט רק לבני 21 ומעלה
ככה זה |
|
|
| DJ-Energy |
אשכרה אני חושב שה
TLV, Zoom, Haoman 17
צריכים לארגן לכל הפורום הישראלי
VIP access
:)
לא משנה איזה גיל |
|
|
| DjChook |
אני מסכים עם כל הנאמר
אבל דיי כבר להאשים את ישראל בזה
מה נראה לכם במדינות אחרות אין "ערסים" שלא מבינים במוזיקה ? |
|
|
| eXeTik |
| הסצנה בארץ ממש על הפנים, כבר אין לי כוח לכתוב על זה אפילו... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מסכים עם כל הנאמר
אבל דיי כבר להאשים את ישראל בזה
מה נראה לכם במדינות אחרות אין "ערסים" שלא מבינים במוזיקה ? |
אחי
ישראל המציאה את המושג הזה ערסים
אין את זה בשום מקום בעולם
יש אולי כושים בארצות הברית זה הדבר הכי דומה
ואצלנו לא מספיק הערסים אז גם כפכזים התחילו לבוא ולהציף את המקום
דייי
אי אפשר לחיות במדינת החרא הזאת
נמאס לי
נראה לי אני מנסה כמה שיותר לעבור לארצות הברית שאני יהיה גדול
או להולנד
=] |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nesher
אחי
ישראל המציאה את המושג הזה ערסים
אין את זה בשום מקום בעולם
יש אולי כושים בארצות הברית זה הדבר הכי דומה
ואצלנו לא מספיק הערסים אז גם כפכזים התחילו לבוא ולהציף את המקום
דייי
אי אפשר לחיות במדינת החרא הזאת
נמאס לי
נראה לי אני מנסה כמה שיותר לעבור לארצות הברית שאני יהיה גדול
או להולנד
=] |
לעבור להולנד לא ממש יעזור לפתור את הבעיה
אבל אני מסכים עם כל מה שאמרת פה
במדינות אחרות אני בטוח שאין "ערסים" כאלה מטומטמים שבאים למסיבה כדי להתחיל מכות ולא להנות.. ואתה רואה שם שכל דיי גיים מתקלט או עם פטיפונים או עם קומפקטים
לא עם דיסקמן!!!... אין מה לעשות
ככה זה בישראל.. חרא, חרא, חרא!!!! |
|
|
| DJ F0cus |
בגלל שפה בישראל הכל הולך על פי קשרים ולא כישרון.
הם מעדיפים לקחת איזה ערס שהוא החבר של הדודה של הסבתה של הבן דוד שאין לו מושג מה זה פיץ' ובכלל מה ההבדל בין טכניקס וג'מיני, במקום מישהו שלמד לתקלט, שמשקיע ויודע מה הוא עושה.
אין מה לעשות, בגלל זה אין לי עבודה.. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
בגלל שפה בישראל הכל הולך על פי קשרים ולא כישרון.
הם מעדיפים לקחת איזה ערס שהוא החבר של הדודה של הסבתה של הבן דוד שאין לו מושג מה זה פיץ' ובכלל מה ההבדל בין טכניקס וג'מיני, במקום מישהו שלמד לתקלט, שמשקיע ויודע מה הוא עושה.
אין מה לעשות, בגלל זה אין לי עבודה.. |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue:
הרגת אותי
אבל כל מילה שאתה אומר נכונה
מאחל לך שתמצא עבודה סבביסטית... ואז יראו מזה דיי גיי אמיתי... |
|
|
|
|