|
TV Zenders (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Canvas (Panorama, Terzake, Over Leven, Little Britain :p)
Verder nog VT4 (Topmanager, The Simpsons, Temptation Island), Een, Kanaal 2, Vitaya, VTM (soms)
Maar ik kijk eigenlijk niet veel tv. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Vooral één of canvas [alles kan beter, wielrennen (zeker als Uyterhoeven commentaar geeft :D), ...]
En voor de rest af en toe eens naar Jim [Going Out, ...] |
|
|
| djcresto |
| vooral één denk ik ik. Canvas voor de sport. En af en toe eens VT4. Kijk echter weinig tv, nog geen uur per dag denk ik. |
|
|
| Gladius |
| vt4 enkel voor simpsons, vrt voor nieuws, canvas voor docu's & films, holland3 vor films. |
|
|
| Kelly* |
| Vitaya en ni te vergeten VijfTV.... Oprah rulez :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
- Eén (oa Nieuws, Studio 1, Flikken)
- Canvas (oa Terzake)
- VT4 (oa Temptation Island, CSI, Lost, Invasion)
- Kanaal 2 (oa 24, Expeditie Robinson)
en van de vermelde programma's kan ik zeggen dat ik enkel van Lost en 24 nooit een aflevering heb gemist.
Der zullen nog wel een aantal programma's zijn waar ik occasioneel eens naar kijk maar da's zo zelden dat ze niet echt de moeite zijn om te vermelden ... kdoe dat eigenlijk enkel als ik mij echt heel erg verveel :p
voor Sport (vooral voetbal) en voor goede films (recentelijk bv. any given sunday en Kill Bill) wil ik ook nog wel eens naar de tv kijken |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
- VT4 (Invasion)
|
stopt ma met kijken :(
Serie is gecancelled na 1ste seizoen (ep 22) en het eindigt me ne ing cliffhanger :whip: |
|
|
| mellow_head |
| Dom vraag...ma wa bedoelde met cliffhanger? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Dom vraag...ma wa bedoelde met cliffhanger? |
diee film met stallone |
|
|
| Phortastic |
lol idd, da was moeilijk :o |
|
|
| mellow_head |
| Mja ge kunt ook gewoon antwoorden ipv debiel te doen he ;) ik heb da gepost just toenk vertrok thuis dusja, ik kan ni al wandelend surfen he :o |
|
|
|
|