return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
TV Zenders
View this Thread in Original format
mellow_head
Was uw fav TV kanaal/kanalen?
mellow_head
Ik kijk 80% van mn TV tijd naar Eurosport: voor de voetbal nat ;) ma ben ook een poker-fan, wielrennen af en toe :)
Zehra
VT4, Kanaal 2 en Vitaya
Jasperovitsj
Ik kijk ni zo veel TV, en als ik kijk maakt het mij zelfs niet zoveel uit welke zender het is, ik vind meestal wel iets wat ik leuk vind. Dat kan op Een zijn, op Canvas (comedy!), vt4, kanaal 2, BBC, vijf tv, vitaya, tmf, jimtv, nederlandse tv,...

Ik blijf wel bewust weg van alles wat met VTM te maken heeft :nervous:
CygnusX
VT4, Kanaal2, TV1 en Canvas
FUSyke
Ik kijk weinig of geen tv. Maar als ik kijk dan is het naar JimTV of wielrennen. Ik ben wel aan 1 zender verslaafd: Eurosport! Maar dit hebben we hier in Oost-Vlaanderen niet:whip:
Phortastic
1 & canvas vooral

soms kanaal 2 voor expeditie robinson, soms bbc/eurosport voor sport (snooker, voetbal, darts, ..)

Voor de rest kijk ik geen tv eigenlijk :)
pooley
vitaya is a must
Tiger777
quote:
Originally posted by Phortastic
1 & canvas vooral
Voor de rest kijk ik geen tv eigenlijk :)

Van't zelfde hier
Push2005
Vooral Canvas eigenlijk (Terzake/Morgen beter... zo'n toestanden :p)

VT4 kijk ik soms wel nog es voor Simpsons & Grounded for Life als ik daar zin in heb; of ne film dat me aanstaat (ma da zijn der nie zo veel). En af en toe ook Focus (onze regionale tv) en Kanaal Z.

Één en VTM zie ik bijna nooit.

Hydra
Eén en Canvas. Dat zijn namelijk de enige Belgische zenders dat ik thuis kan ontvangen :)
domineesje
VT4, Kanaal2,Canvas en Vitaya enz van die dingens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement