return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
TV Zenders (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ik dacht dat de term cliffhanger toch common knowledge was :o
mellow_head
Eerste keer dak er van hoor ;)
RadiantB
Kijkt er iemand naar de serie Green Wing (Canvas) ? :p
In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^
Phortastic
quote:
Originally posted by RadiantB

In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^


lol :toothless

Britse humor idd, jammer dat de Britten het concept sarcasme nog niet goed kennen, net datgene waarin Paul De leeuw zo goed is :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by RadiantB
Kijkt er iemand naar de serie Green Wing (Canvas) ? :p
In de laatste aflevering van het eerste seizoen rijden ze net niet in een ravijn, ze blijven namelijk aan de cliff hangen, Britse humor zeker. ^^

Hehe, idd :)

Het 2de seizoen van Green Wing is trouwens al een maand te zien op de Britse commerciële tv, en ik hoop dat Canvas het heel snel oppikt. Want het 1ste seizoen eindigde inderdaad met een serieuze cliffhanger :nervous:
Normaal gezien zou het 1ste seizoen ook op DVD verkrijgbaar moeten zijn...
RadiantB
quote:
Originally posted by Phortastic
lol :toothless

Britse humor idd, jammer dat de Britten het concept sarcasme nog niet goed kennen, net datgene waarin Paul De leeuw zo goed is :D


"Kalisperma" :toothless

Blackadder en Bottom zijn toch wel redelijk cynisch en sarcastisch toch ? (dat hebben ze ook nog op Canvas uitgezonden, zalige zender btw)
Voor de rest is alleen Expeditie Robinson nog interessant, of de Slimste Mens.
Kvind het trouwens ferm klote dat Mark Uytterhoeven niet langer de Laatste Show presenteert. :mad:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, idd :)

Het 2de seizoen van Green Wing is trouwens al een maand te zien op de Britse commerciële tv, en ik hoop dat Canvas het heel snel oppikt.


² !!
Ik weet niet meer precies hoe ze heet, maar de personeelschef vond ik altijd enorm geil. ^^
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by RadiantB
Kvind het trouwens ferm klote dat Mark Uytterhoeven niet langer de Laatste Show presenteert. :mad:


+1

Was toch altijd zalig! :)
djcresto
maar 1 iemand die toegeeft dat hij/zij naar VTM kijkt :D
Gladius
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
+1

Was toch altijd zalig! :)

nee, ik vond dat niet zo goed eigenlijk. Altijd met Guy Mortier zo geforceerd 'alles kan beter' proberen na te doen, wat eigenlijk nooit echt grappig was imo.
Phortastic
quote:
Originally posted by Gladius
nee, ik vond dat niet zo goed eigenlijk. Altijd met Guy Mortier zo geforceerd 'alles kan beter' proberen na te doen, wat eigenlijk nooit echt grappig was imo.


bwah, als lichte vermaak op den avond was het wel geslaagd vond ik. Ge moet het niet echt vergelijken met alles kan beter, want dat was toch ook niet echt hun bedoeling denk ik.

RadiantB
Ik vond het wel knap gedaan (moet serieus wat werk inkruipen), ook al waren sommige stukjes idd wel geforceerd.
Je zag zo wanneer Mortier niet uit zijn woorden geraakte, omdat hij het niet gewend is van auto-cue af te lezen.
Ik durf trouwens wedden dat de kijkcijfers gaan halveren als Frieda Van Wijck het overpakt, die is daar echt niet voor geschikt.
Dan konden ze nog beter Annelies Van Herck pakken. :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by RadiantB

Dan konden ze nog beter Annelies Van Herck pakken. :crazy:


Onderschat Frieda niet. Ondaks haar serieuze imago kwam ze destijds toch zeer goed voor de dag in Alles kan beter.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement