|
Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
Man kan ha den heftigste kvelden, men hjelper jo lite om ikke folk kommer da :)
Alt er opp til folkene på den aktuelle dagen å lage et heftig party :)
Lasershowet vil bli noe unikt som ikke er gjort på slike parties før, ei heller flere ting vi har i hodet :) |
|
|
| cre8or |
Welcome to Under The Sun, a concept that will forfill your legacy to dance.
On your journey you will be amazed by the concept of light, sound and design, the path cannot be broken no mather what happens! If you stray from the path your journey is over.
It will not be easy, you will be hit by beams from lasers, you might get warm and you will get thirsty.
There will be many people around you that are one the same journey as you, together you will make progress.
Get ready to join the enigma!
The journey begins at Sentrum Scene in OSLO, NORWAY, and the date is 29th of July 2006.
Helping you through the journey will be Djz.no and the guides will be: 4 Strings, Ron Van Den Beuken, Yves Deruyter, Signum, Jesselyn, Tiddey and many more!
www.underthesun.no for more info!
http://www.ticketmaster.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=UNDER+THE+SUN for tickets, get them NOW!
or call 815 33 133
You don`t want to miss this night in Oslo! Be there!
Outdoor lineup complete:
Miss Jarea
Signum
Daan Slaats
Bobtraxx |
|
|
| DJ_Dark |
| zomg som jeg gleder meg!! :toocool: |
|
|
| dj_alfi |
| jeg drar til sveits på torsdag... og kommer tilbake søn 30 juli... bubuhyuhuhuhuhuh |
|
|
| cre8or |
Du har det med å treffe på riktige datoer! hehe..
Du er i Sveits når det skjer i Norge, og i Norge når det skjer i Sveits...
Ikke vurdert å skyve frem Sveitsdatoen til 30 Juli da?
Streetparade, kompis av meg som laget themen i år! Fitte rå!
Dj Atmospherik - Straight Flush, også har 4 Strings gjort en syk rå remix av den! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by cre8or
Du har det med å treffe på riktige datoer! hehe..
Du er i Sveits når det skjer i Norge, og i Norge når det skjer i Sveits...
Ikke vurdert å skyve frem Sveitsdatoen til 30 Juli da?
Streetparade, kompis av meg som laget themen i år! Fitte rå!
Dj Atmospherik - Straight Flush, også har 4 Strings gjort en syk rå remix av den! |
det er i tjenestesammenheng så blir nok dårlig med det :(
skal kjøre Drill&Musikk (HMKG) nedover.. Det blir nok moro. LOL
Får mye fritid der nede, så hvis det er noen warmup partyer så kan det hende det blir litt hopping på gulvet for denne gutten også.. |
|
|
| Ariah |
| tror jeg skal stille opp på denne |
|
|
| cre8or |
Summerparade er avlyst men Club Weekend består! Sjekk www.summerparade.no for info!
| quote: | | Lørdag 29. juli kl 13 på jernbanetorget ønsker vi derfor å sette fokus på dette gjennom en marsj gjennom Karl Johans gate. Vi følger samme rute som vi skulle ha gjort med Summerparade, men ender opp i Spikersuppa i stedet. Det kommer til å bli en stille markering for å understreke at vi er mange i vår kultur. Derimot så oppfordrer vi våre tilhengere om å bruke fantasien, så hva som dukker opp er ikke lett å si. Men vi vil synes! |
Støtt opp!!!
Under The Sun vil som sakt i samarbeid med Summerparade stille opp med en utescene som en liten trøst til de mange som hadde håpet på en parade.
Vi skal tilrettelegge slik at de som kommer ikke nødvendigvis trenger å være med på Under The Sun.
15.00-16.00 Dj Bobtraxx
16.00-19.00 Black Hole Recordings m/ Cor Fijneman vs Mark Norman - Dj Phynn vs DJ SL - Progression
19.00-20.00 Dj Daan
20.00-20.30 Tiddey
20.30-21.00 Jesselyn
21.00-21.30 Miss Jarea
21.30-22.00 Signum
22.00-22.30 Diz
22.30-23.00 Nice 'n' Emphi
Forøvrig skal Yatzi også ha en utescene med sine djs og Blackhole + at PI skal kjøre på noe for de som vil unna mainstream bølgen.
Støtt opp denne helga ved å møte opp for å vise Oslo Kommune at vi klubbere lever!
Summerparade sin offisielle pressemelding finner dere på www.summerparade.no |
|
|
| Magnus_L |
*snufs* :(
jaja..for gjøre det beste ut av det! kan bli en fet kveld anyways!! UtS!!! :toocool: |
|
|
| DJ_Dark |
Måtte Oslo kommune og Politiet brenne!
Men er det slik at bla. Signum og Jesselyn både skal spille inne og ute? |
|
|
| cre8or |
| Må gjøre noe for de unde 18 :rolleyes: |
|
|
| Ariah |
| bestilte akkurat billetter til meg og 2 kompiser... gleder meg |
|
|
|
|