|
Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
Har billett i hånden selv:D
Vært kult å møte folket fra forumet her :) |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by freeloop
Har billett i hånden selv:D
Vært kult å møte folket fra forumet her :) |
så du dropper Global Gathering :) ? |
|
|
| cre8or |
Hvem som gidder å dra dit når man kan støtte Norge her hjemme?
Patriotisme er bra!
Så til noe annet:
Enorm pågang på konkurransene til Mpetre og Utelivsguiden!
Scene dekor, design og planene for lys er lagt klare!
Blir nyttårsaften blandet med Star-wars i Egyptisk utgave!
Utescenen vil ta i mot alle aldersgrupper, er et relativt stort område så vi vil klare å ta i mot godt med folk!
For servering må dere inn på UTS området hvor det er 18års grense.
Uteområdet vil i samarbeid med Summerparade og Yatzi ha gjester fra Black Hole Recordings, bla. Mark Norman, Cor Fijneman, Phynn og DJ SL. For ikke å glemme Tiddey, Jesselyn, Signum, DJ Daan og de lokale Tactical gutta Nice 'n' Emphi.
Dj Bobtraxx kicker av UTS partyet kl 15.00 utfor Sentrum Scene.
Våres endelige timetable kommer om ikke så altfor lenge
Party night in Oslo! |
|
|
| DJ_Dark |
| 3 dager!! æææææææææh!! |
|
|
| DJ_Dark |
| 3 dager!! æææææææææh!! |
|
|
| freeloop |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
så du dropper Global Gathering :) ? |
Blir nødt til å droppe det pga jobbing, men det blir nok snaaasent her hjemme også ;) Hva med deg Richardo? |
|
|
| DJ_Dark |
1 dag igjen!! weee!!
Og om 20 min drar jeg inn til Oslo for å se Marcooo v!! :eyes: :toocool: |
|
|
| Ariah |
ok... ta ting før jeg legger meg og våkner opp i morgen uten å huske dritten! ;D det var JÆVLIG mange svette karer i barisen som bumbet borti meg i det jeg jobba gulvet følkte jeg!!!
bortsett fra det, helt sinnsykt artig kveld... jeg så signum, 4 strings og yves. dessverre husker jeg kun 2 låter:
yves spilte simon patterson - f16 og yves deruyter - born slippy.
Jeg synes også 4 strings var mer publikumsvennlig da han kom fram på scenen og klappet og hoiet mens yves var mere "av" som det sies i forsvaret ;D
godt jobba cr8r, de 2 kameratene mine som ikke her i nærheten av tranceaddiscts syntes det var den beste kvelden de hadde hatt ute i år!!!
nå er klokka snart halv 5 og jeg sovener snart her på stolen, på tide å komme seg i senga, natta ;D |
|
|
| nordboh |
| fan, var knallbra igår, ikkesant folkens?! |
|
|
| KrissO |
Sinnsykt fet helg! Fyra igang litt på People's med litt godmusikk fra utescena. Det er ikke ofte hva ? Kose seg ute med en pils til kvalitetsmusikk. Var vel til stede under hele Black Hole opptredenen fra 16:00 til 19:00. Hørte saker som Karen Overton, Billie Ray Martin, Orjan, Lucid +++. Namm namm.
Derifra bar det til et lite nach hos meg i en tre timers tid. Var greit å lade opp litt til etterpå også.
Vi var vel nede på Sentrum Scene igjen ca. klokken 23 tenker jeg.
Var så vi rakk å få med oss Signum fyre løs klokken 23:30.
På forhånd var vel Signum høydepunktet mitt for kvelden, selv om jeg må si meg skuffet over at han ikke droppet klasikkere som fks Push Through eller Second Wave.
Men det var nå et fett sett og skal sies at jeg ble _VILL_ når de droppa Signum remixen av Sting - Fragile! OMFG for en låt live!
Også var det vel 4 Strings etterpå da som egentlig fikk crowden enda mer i gang. Slår jo ikke feil når du starter og åpner med din egen klasikker heller ;) Lurer på om det ikke var Mac Zimms remix forresten, 2006 remake.
Yves DeRuyter åpnet faktisk veldig bra. Han startet vel med Divini & Warning - 4LB (hørt tidligere på kvelden og), kort etterfulgt av Direct Dizko tror jeg.
En feit start, men jeg hadde fått nok av det harde for kvelden.
Så da bar det opp til Zral den siste timen! OMFG haha! Hadde bare noen spilt sånn i mainroom så hadde det tatt heeelt aav.
Tror vi kun var ca 20 folk der oppe i DJz.no Lounge som det het.
Men fy faen, tok jo sinnsyyykt av. Han snurra Marco V - Godd, Orjan - Arctic Globe, Airbase - Escape o.l.
Jeg tror han ble veldig overasket over reaksjonen han fikk av oss :D
En fet aften det må sies, men det hadde nok vært mer kvalitet hvis jeg hadde tatt turen over til Yatzi. Jeg fikk signert plater av Phynn, Mark Norman, Cor Fijneman OG Progression - Ocean Green plata mi, som de forresten skulle snurre. Så de borte på Orange fikk vel seg en liten bombe sluppet der ja. Er spent på bilder og review derifra. Men som sagt, vi hadde det drit morro i et rom med rundt 20 folk, hvor fett var det vel ikke på Yatzi med 400 folk da?
Men til slutt må jeg si at jeg er glad det i det hele tatt ble noe, selv om den forbanna paraden aldri skulle blitt avlyst, faens idioter.
Men utescene konseptet tror jeg noen bør se mer inn i. Det derre People's opplegget var jo geniialt. Fint utevorsspiel tidlig på kvelden/ettermidagen på en vanlig lørdag.
Ses neste år på Hellerudsletta?!? :) |
|
|
| cre8or |
Alt gikk over all forventning!
Utescenen fikk jo et hav med mennesker allerede ved åpningen!
Så dukket jo Blackhole gutta opp :D
Jeg trudde pga. at vi valgte å endre scenen slik at vi skulle få det bedre, så var jeg virkelig redd for at Tiddey og Jesselyn skulle ende med nesten null på dansegulvet da men når vi åpnet scenen så var det jaggu 100-150 mennesker som fikk med seg Tiddey og 200-250 som fikk med seg Jesselyn!
Trudde folk kom ut i 1tiden jeg ;o
Så kom regnet da... Og den klappingen og jubelen når partyteltet kom på plass!
Vi hadde ca. 400-500 mennesker på uteområdet til ennhver tid og det gikk over ALL forventing!
Håper folk likte showet, vi slet litt med å få åpnet dørene inn kl 21.00 så det ble 21:30.
Og vi lovet mye stilig lys men måtte skyte meg litt i leggen da lysteknikkerene manglet vist litt partyerfaring men men, vi skal ta lærdommen videre.
Håper folk ikke ble litt skremt da pyroen kom på, for ikke å nevne laserene. Å se laserene treffe spilene og speilkulene fra scenen var helt rått, samme gjelder på gulvet. Laserteknikk gjorde sannelig meg jobbe sin ;o
Alle spilte bra, og bra og enda litt til bra men kanskje en litt for ensformig kveld men det ble som det ble men folkene lot ikke partyfaktoren vente!
For de som ventet heeeelt til slutten så fikk dere vite lineupen til Under The Sun: Get ready for the darkness og Under The Sun: The darkness ;o
Vi sparer ingen ting på disse eventene!
Grunnet litt rot fra våres side fikk Jesselyn kun spilt 45min men vi har planer for henne videre da vi føker at hun virkelig gjorde det bra her!
djz.no gjenget tok av, kvalitet til kvalitet :)
Vi har noen fine samarbeidsavtaler, hva disse er får dere se på neste Under The Sun ;o |
|
|
| KrissO |
Nice nice cre8or!
Når det det neste Under The Sun partyet ?
Og hva er lineup ? ;) |
|
|
|
|