return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++ (pg. 4)
View this Thread in Original format
nordboh
Godt å høre, når skjer dette? Ingen gunn til å holde noe hemmelig vel? :)
Magnus_L
Fet kveld! Dansa ræva av meg i går! Skulle så gjerne hørt mer fra DJ Daan enn bare på utescena. Det var gutten sin!! :cool:
Gleder meg allerede til neste ;)
Mihkku: *kysse på* hehe nei kanskje ikke..men du har virkelig stått på og gjort en knall jobb!
Ariah
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.

hvilke mix av into the night var det 4 strings spilte?

ellers en uforglemmelig aften :D
KrissO
Magnus_L
DJ Daan var fet ja! :D

quote:
Originally posted by Ariah
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.

hvilke mix av into the night var det 4 strings spilte?

ellers en uforglemmelig aften :D


Speaking of Mac Zimms så vet jeg at det slippes ut en remix av Into The Night av han i år. Purple Haze har også remixet den (forbanna digg btw). Men det kan altså ha vært Mac Zimms sin remix uten å si noe sikkert, ikke Purple Haze vaffal =)
NoModE
Takk for en fin kveld:)
Yves Deruyter var min favoritt.

Nå er jeg endelig hjemme etter en 9 timers tur fra Oslo til Trondheim.
Hat over buss!!!
KrissO
Bilder oppe på http://angelus.servepics.com som alltid.
Om noen har flere linker, så si ifra!

Noen her som var på Orange ?
cre8or
4 Strings spilte 4 strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix)
KrissO
quote:
Originally posted by cre8or
4 Strings spilte 4 strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix)


Ah, tenkte meg det. Takk for at du bekreftet dette! ;)
KrissO
quote:
Originally posted by Ariah
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.


ellers en uforglemmelig aften :D


Sjekka gjennom noen videoer på http://www.skremma.com/main.php/v/C...event2006/uts06.
Tror nok det var Mac Zimms remixen av F-16 altså :)
nordboh
Noen som sa noe om nytt under the sun.

Er det satt noen dato, lineup osv?

cre8or
Foto Album:
http://angelus.servepics.com/underthesun
http://www.skremma.com/main.php/v/C...ts06/?g2_page=2
http://likerdet-com.pimpandy.com/marcovogutsweb/
http://www.keegcrew.com/gallery/album55
http://www.ronvandenbeuken.com/medi..._list.asp?id=51
http://henningkc.com/bilder/uts/
http://galleri.carr.no/

Filmsnutter:
http://www.youtube.com/watch?v=cxi3zGLIJ8M
http://64.28.0.84/albums/underthesun/underthesun.wmv

Enkeltbilder:
http://img81.**************/my.php?image=cimg0037jw3.jpg
http://img81.**************/my.php?image=cimg0037jw3.jpg

Bilder og filmer!
Blackhole med Cor Fijneman, Mark Normak, Phynn, DJ SL og Progression made the outdoor stage kick ass! Allerede kl 15.00 var det samlet en del mennesker for å få med årets party på Sentrum Scene, Oslo.
Når vi åpnet dørene kl 21:30 var det kø for å komme inne, lenge siden vi har opplevd så stor pågang så tidlig da folkene ikke samler seg før i 12tiden.


Under The Sun er tilbake i November men da med et nytt konsept...
Klubb konsept, men party konseptet fortsetter!

Offisielle film og bilder kommer snart!
DJ_Dark
Jævla digg på UTS! Jeg dansa maks hele kvelden og måtte gå fra Sentrum Scene til Skøyen etterpå :( Da var jeg ca død!


Men er det slik at neste UTS blir en hardere versjon?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement