|
Under The Sun@Sentrum Scene OSLO, 29 July! 4 Strings, Ron V D Beuken, Signum, Yves ++ (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| nordboh |
| Godt å høre, når skjer dette? Ingen gunn til å holde noe hemmelig vel? :) |
|
|
| Magnus_L |
Fet kveld! Dansa ræva av meg i går! Skulle så gjerne hørt mer fra DJ Daan enn bare på utescena. Det var gutten sin!! :cool:
Gleder meg allerede til neste ;)
Mihkku: *kysse på* hehe nei kanskje ikke..men du har virkelig stått på og gjort en knall jobb! |
|
|
| Ariah |
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.
hvilke mix av into the night var det 4 strings spilte?
ellers en uforglemmelig aften :D |
|
|
| KrissO |
Magnus_L
DJ Daan var fet ja! :D
| quote: | Originally posted by Ariah
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.
hvilke mix av into the night var det 4 strings spilte?
ellers en uforglemmelig aften :D |
Speaking of Mac Zimms så vet jeg at det slippes ut en remix av Into The Night av han i år. Purple Haze har også remixet den (forbanna digg btw). Men det kan altså ha vært Mac Zimms sin remix uten å si noe sikkert, ikke Purple Haze vaffal =) |
|
|
| NoModE |
Takk for en fin kveld:)
Yves Deruyter var min favoritt.
Nå er jeg endelig hjemme etter en 9 timers tur fra Oslo til Trondheim.
Hat over buss!!! |
|
|
| cre8or |
| 4 Strings spilte 4 strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix) |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by cre8or
4 Strings spilte 4 strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix) |
Ah, tenkte meg det. Takk for at du bekreftet dette! ;) |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Ariah
ok, når jeg tenker meg om var det ikke simon patterson - f16 jeg hørte, det var vel substate - horizon (mac zimms remix), men uansett... var ikke ølen litt vel dyr? mener å huske at den kosta 60(!) spenn.
ellers en uforglemmelig aften :D |
Sjekka gjennom noen videoer på http://www.skremma.com/main.php/v/C...event2006/uts06.
Tror nok det var Mac Zimms remixen av F-16 altså :) |
|
|
| nordboh |
Noen som sa noe om nytt under the sun.
Er det satt noen dato, lineup osv? |
|
|
| DJ_Dark |
Jævla digg på UTS! Jeg dansa maks hele kvelden og måtte gå fra Sentrum Scene til Skøyen etterpå :( Da var jeg ca død!
Men er det slik at neste UTS blir en hardere versjon? |
|
|
|
|