|
Gentse Feesten 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Veel te druk, veel te veel zatte kotsende mensen, en het immer-irritante Gentse accent :) |
Mooie correcte samenvatting. :) |
|
|
| Devilex |
| Ik ben vorige nacht naar die retroparty van de kokorico geweest aan Sint Baafs, en kmoet zeggen dat da enorm goe meegevallen is. Filip Delie smeet daar de ene tranceclassic na de andere op, had ni verwacht da het zo goed ging zijn. Het was er wel snikheet. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik overweeg dit jaar eens een kijkje te gaan nemen, heb er een hoop leuke verhalen over gehoord. Wat vinden jullie ervan? En zijn er nog aanraders ofzo? |
Leek me al sterk dat je vandaag naar Gent zou gaan met Ome Ferry in het Park in Rotjeknor :o
Als je iemand K.O. ziet liggen meuren tijdens Ferry z'n set dan ist omdat ik vannacht weer eens als zuster rondgehuppeld heb..niet omdat Ferry zo slecht is :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Oh, is dat vandaag? :( |
|
|
| TOR |
Gisteren bijzonder veel rondgewandeld maar niets gezien, lol.
Toch teveel volk vóór de stages met die hitte naar mn zin..
Langs de straten anders wel veel moois zien passeren :tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Oh, is dat vandaag? :( |
Blijkbaar vergeten, opmakend uit je sms'je dat je aan het werk was :eyes:
Zal review, picas en vids later in juiste draad posten :o |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
het immer-irritante Gentse accent |
Zei de Antwerpenaar :rolleyes: |
|
|
| The_G0dfather |
| heb me toch weer paar keer goed geamuseerd, sommige optredens op pole pole waren echt super |
|
|
| Magistrate |
| gisteren geweest, tregende dus niet te druk , wel goeie sfeer :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zei de Antwerpenaar :rolleyes: |
precies dat het daaar zo niet is ==> zei de Gentenaar :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zei de Antwerpenaar :rolleyes: |
och egotrut, zwijgt |
|
|
|
|