|
Gentse Feesten 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Tom is teh c00lness :toocool: :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
awel doe dan maar zo voort! |
Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.
Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Daarmee da ik verbaasd ben. Ik reageerde op Jack z'n post, en ik zie ni in waarom gij er dan ineens gaat tussenkomen en mij persoonlijk gaat aanvallen.
|
wou het toen al doen maar er moest dan iets gebeuren die prior had en achteraf niet meer aan gedacht (ben namelijk gentenaar :D) |
|
|
| Xilver |
| Phew, drama afgewend :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
heb een Limburgse vriendin, |
Man, die limburgers... Daar erger is mij soms aan, zoooo traag! Aan de andere kant heeft het soms wel iets schattigs :toothless |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Xilver
omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd |
OT: hebt gij MCT gedaan mss? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Devilex
OT: hebt gij MCT gedaan mss? |
Yepz indeed :)
Pheatus en Hydra trouwens ook. |
|
|
| Devilex |
| Ah dacht het al, ik ga nu naar mijn laatste jaarken daar. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Xilver
Phew, drama afgewend :D |
Gelukkig maar, ik heb geen zin om Benny's vuile werk te doen :p |
|
|
|
|