return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Gentse Feesten 2006 (pg. 6)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by Xilver
Als ik iets post over het Gentse accent, is dat als grap bedoeld (sarcasme is nu eenmaal iets dat ik te pas en te onpas gebruik, wat jij ook beweert). Ik heb in West-Vlaanderen gestudeerd, heb een Limburgse vriendin, de helft van m'n vrienden komt uit Oost-Vlaanderen, omdat ze samen met mij in Kortrijk hebben gestudeerd, de helft van m'n collega's op het werk zijn Franstalig... Dus als er iemand is van wie ge dit niet persoonlijk moet opvatten, is het wel van mij. En Jack weet dat, en hoeft geen mama die hem komt beschermen.


Ja, kereltje, hoe kunnen die dat nu allemaal weten? Denk eerst na vooraleer je iets schrijft.
Nabistai
Mensen moeten is dringend beginnen inzien dat sarcasme meestal niet wordt opgemerkt in een geschreven tekst. Stick to the facts zo ik zo zeggen.
Tiger777
Misschien doet x-tune wel aan intellectuele zelfbevrediging door deel te nemen aan discussies om een zo groot mogelijk intellect aan de dag te proberen stellen :eek:




(sorry :p )
Xilver
quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, kereltje, hoe kunnen die dat nu allemaal weten? Denk eerst na vooraleer je iets schrijft.


Als de persoon aan wie het gericht is weet da het sarcastisch is, dan heeft de rest daar geen kloten mee te maken. Wa moeit gij u der eigenlijk mee onnozelaar.
X-Tune
Ach, we weten al lang dat ge altijd gelijk moet hebben.
Xilver
*laatste woord*
X-Tune
en ook altijd het laatste woord.
Xilver
quote:
Originally posted by X-Tune
en ook altijd het laatste woord.


ah ge weet het
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777
intellectuele zelfbevrediging


Het toppunt daarvan is uzelf quoten en in uw sig zetten :D
X-Tune
quote:
Originally posted by Push2005
Het toppunt daarvan is uzelf quoten en in uw sig zetten :D



Zoals Nabistai dus, die dan nog eens een lekker kontje in als avatar neemt om te bewijzen dat hij niet gay is, terwijl Xilver het omgekeerde doet.

Nabistai
quote:
Originally posted by X-Tune
Zoals Nabistai dus, die dan nog eens een lekker kontje in als avatar neemt om te bewijzen dat hij niet gay is, terwijl Xilver het omgekeerde doet.


En wat probeert gij precies te bewijzen met uw mongolisch gedrag op dit forum?
Xilver
quote:
Originally posted by Nabistai
En wat probeert gij precies te bewijzen met uw mongolisch gedrag op dit forum?


Het is 'mongoloïde' of 'mongole' gedrag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement