|
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
:clown: |
|
|
| John |
| ah min of meer in de achtertuin, ga hier zeker ff kijken. gratis feestjes in den haag sla ik sowieso niet over :p |
|
|
| mellow_zephyr |
| so, the very big name is called Markus Schulz?! :eek: :D |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by mellow_zephyr
so, the very big name is called Markus Schulz?! :eek: :D |
I think so too!!
coldharbourrecordings.com --> upcoming gigs --> August 27, The Hague
Dat wordt wel een leuk feestje dan..! :D |
|
|
| SnuggLe |
Nou, wat een 'grote naam' zeg, nu kom ik 100% zeker!
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
drs. Betweter:p |
Het is toch zo? Markus Schulz is wat mij betreft ZEKER geen grote naam. Tis een buitenlander, ja, dat wel, maar de namen Sander Kleinenberg (en ik denk ook Remy) zijn voor mij 10x groter.
Grote namen, daar versta ik onder Tiesto, Armin, Paul van Dijk, Sasha, Digweed, Carl Cox etc...mensen uit de top 10 (-20) van de DJ Mag.
(...waarbij ik niet hoop dat Schulz ineens 6e staat ofzo ;)) |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(...waarbij ik niet hoop dat Schulz ineens 6e staat ofzo ;)) |
Als ie al niet hoger staat!:toothless
Maar een dikke line-up opzich. Remy draaide trouwens echt ongelooflijk vet op Extrema, daar kan Schulz niet aan tippen idd! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is toch zo? Markus Schulz is wat mij betreft ZEKER geen grote naam. Tis een buitenlander, ja, dat wel, maar de namen Sander Kleinenberg (en ik denk ook Remy) zijn voor mij 10x groter.
Grote namen, daar versta ik onder Tiesto, Armin, Paul van Dijk, Sasha, Digweed, Carl Cox etc...mensen uit de top 10 (-20) van de DJ Mag.
(...waarbij ik niet hoop dat Schulz ineens 6e staat ofzo ;)) |
op z'n diem's snuggzz? lekker onbehouwen weer.. wanneer leer je nou eens dat jouw mening er niet zo toe doet?
deels gelijk hoor, maar wie zit daar nou op te wachten....? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
op z'n diem's snuggzz? lekker onbehouwen weer.. wanneer leer je nou eens dat jouw mening er niet zo toe doet?
deels gelijk hoor, maar wie zit daar nou op te wachten....? |
:o |
|
|
| magrec |
| :gsmile: M. schulz Wat een wereldnaam :p hebben die 500 trance fans die er nog zijn in Nederland nog een extra trance dj in de line up. |
|
|
| Muppy |
Dit gaat weer Groovecollection vs. TA worden heb ik het idee...Anyways ik zou het vet relaxed vinden als markus er was:D
ow en magrec: Remy & SK: Trance? :conf: |
|
|
| magrec |
Sjakie ff lezen he want armin van buuren staat ook in de line up en met Mr schulz erbij is er dus een extra trance dj bijgekomen.
WTF heeft groovecollection hier nu mee te maken? Ik ben geen woordvoerder/mod van groovecollection ofzo. Heeft hier niks mee te maken. |
|
|
|
|