|
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Dancetour den haag in het zuiderpark!
Zondag 27 augustus, de gehele dag!
GRATIS!
Line up tot nu toe:
- Armin van Buuren
- Remy
- Sander Kleinenberg
- more to be confirmed (including one very big name! maar dat is nog een geheimpje :p )
:D |
Een perfecte afsluiting van de zomer. Ik moet de volgende dag weer naar school :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Ah, meneer gaat mee dus :p |
|
|
| Dr Oetker |
| Jah vakantiekleding wassen gaat moeders maar doen :D |
|
|
| mellow_zephyr |
finally :D
13:00-13:45 Winnaar DJ contest
13:45-15:30 Remy
15:30-17:30 Sander Kleinenberg
17:30-18:45 Mark Norman
18:45-20:00 Markus Schulz
20:00-22:00 Armin van Buuren |
|
|
| jp |
| Het schijnt te gaan regenen :wtf: |
|
|
| jp |
| Omdat het de dag voor en na Mysteryland altijd regent :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
:clown: |
Ik dacht ook dat t een kerel was hoor,en de rest van die homo's ook,week zeker:toocool: |
|
|
| eieregooie |
| Ik twijfelde, maar na een blik op t profiel en de myspace van Sonja Mulder weet je genoeg... (zelfs haar adres :toothless) |
|
|
| Donna |
| Hahaha sja die acties had ik nog niet ondernomen;p |
|
|
| Loraine |
| Ff maffen en tot strax ! :D |
|
|
| Frankisback |
Ik wilde net ff gaan kijken, maar onderweg naar Rijswijk begon het keihard te stort regenen. Toen ben ik maar weer huiswaarts gegaan. Helaas had het wel ff willen zien, maar is daar nu toch 1 grote modderboel
Volgend jaar maar weer :( |
|
|
|
|