|
[27-08-2006] Dancetour - Zuiderpark, Den Haag !!!GRATIS!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zucht waarom kennen dit soort feessies nou nooit goed verlopen in Den Haag :o |
Tsja..Op het malieveld vorig jaar was toch redelijk/goed verlopen?
DH is gewoon een k-stad. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tsja..Op het malieveld vorig jaar was toch redelijk/goed verlopen?
DH is gewoon een k-stad. |
Verleden jaar ook ellende rond een uur of acht met ADO kneuzen en de beveiliging....en DH is op zich geen k-stad, alleen een stel randdebielen zijn k.... |
|
|
| Rubenderonde |
Het was een domper op een mooie dag. Ik stond achter de hekken (net als funkysimon) toen het los ging. Rennen geblazen!
Maar wat ik niet snap, waar was de politie:S het duurde echt lang voor dat ze aan kwamen fietsen.
Iemand trouwens nog die gast gezien die het podium op klom? Die was op "jacht" naar armin met z`n paraplu..
happens, zonder twijfel de laatste keer Dance tour Den Haag. |
|
|
| Senlici0us |
Mja ben er zo'n beetje de hele dag geweest todat die stortbui losbrak. Was erg lekker, ik had het idee dat er echt een grote groep mensen was die echt niet kwamen voor de muziek maar voor dit dus. Er was geloof ik 's middags ook al een opstootje? Ik zag iedergeval een hoop mensen rennen richting de buurt van de ingang en toen een heleboel beveiliging langskomen.
Vond het jammer dat me vrienden geen zin meer hadden na die bui maar uiteindelijk dus niet echt veel gemist. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
denk dat het doel was van de relschoppers om het optreden van armin te stoppen, dus als hij door zou gaan zouden zij ook door zijn gegaan. |
't ging toch wel door... En daarbij heb je dan ook nog mensen die uit verveling zich overal mee gaan bemoeien.
En 38 man beveiliging... sorry hoor, maar dat vinnik nogal aan de magere kant, zeker op een gratis festival in Den Haag. |
|
|
| miss_melody |
so thats what happened!
i left about 10 minutes after armin started and as i was waiting for the tram the music stopped for 15 minutes or so. so i guess i left at the right time! |
|
|
| SonnyM |
Tja ik baalde ook al als een stekker, was s'middags om kwart over 2 vertrokken van huis, ( 2,5 uur reizen normaal ) maar door zware regenval verkeershinder en ook nog eens vlakbij het park verdwalen, kon ik uiteindelijk nog een uur van Markus genieten.
En eindelijk toen Armin kwam, waar ik me vreselijk op verheugd had, was het even daarna dus goed mis... ik had niet eens zo snel in de gaten wat er gebeurt was. Tja toen de muziek ineens ophield en Armin zijn cd koffer pakte, dacht ik van "ohoh , dit is niet goed"
Nou daar gaat je feestje. gatver waarom zijn er altijd mensen die de boel goed kunnen verzieken, dit heb ik ook nog nooit zo meegemaakt.
Nouja half 2 was ik weer thuis...In de auto heb ik de cdspeler dus ook ff goed hard aan gehad.. Ik had wel ff zin om mijn kickbokshandschoenen aan te trekken en af te reageren, maar helaas ik heb geen kickbokszak in huis.... |
|
|
| franzelare |
echt zonde voor armin
lijken wel rotterdamse trafrelen, daar kan het ook zo lekker mis gaan met voetbal hoolies alla FFWD eindfeest |
|
|
| Loraine |
| Volgend jaar gewoon DT in Leidun-City! :toothless |
|
|
| SonnyM |
| Haha, dat lijkt mij een strak plan :D |
|
|
| Creamfields23 |
| Vette pics, JP! En een mooie layout :) |
|
|
|
|