return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Nieuwe plaat van tiesto???
View this Thread in Original format
magrec
Wat hoor ik nu op slamfm....Wordt een plaat aangekondigt als de nieuwe plaat van tiesto maar allejeeeeeeeeeeeezus wat is dit voor een cheesybout plaat. Remix van een plaat/muziekstuk die ook wordt gebruikt als tune voor expeditie robinson. How low can you go..........(pirates of the carribean)
HardKiller
Tis gewoon een remix. dus helemaal niet 'de nieuwe plaat van tiesto'
eieregooie
lol

let the bashing begin...
magrec
quote:
Originally posted by HardKiller
Tis gewoon een remix. dus helemaal niet 'de nieuwe plaat van tiesto'


Jezus gaan we ff moeilijk doen. Hij brengt die plaat uit ook al is het een remix....het is zijn nieuwe plaat die uit is.
robin
/me basht
TranceFool
Ik hoorde hem ook gister, echt belachelijke plaat. Nummer totaal verkracht. Veels te druk met allerlei geluiden waardoor je niet eens de melodielijn meer hoort. 10x niks inderdaad
eieregooie
lol, ik lach me een ongeluk hier :toothless
eXos
T nummer is ook gemaakt door Gaby Kerschkamp

Tenminste, aan de opbouw te horen...
moogwai
Lekker belangrijk....
eieregooie
quote:
Originally posted by moogwai
Lekker belangrijk....

Haha, zelden is deze opzerking zo goed op zijn plaats :)

jp
Ik dacht eerst aan de nieuwe Klubheadz maar I was wrong :D
Unique2701
Is het niet Klaus Badelt - He's a pirate (Tiesto remix)? Tiesto was gevraagd om een remix te maken van de Pirates of the Carribean. Als een remix is het zeker niet slecht gedaan imo, en de extended mix is best ok.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement