return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
UDC moet opzouten met hun belachelijke prijzen
View this Thread in Original format
YojiBiomehanika
UDC verneukt iedereen hard. Even 40.000 mensen laten reserveren voor DanceValley, en als alles is verkocht even zeggen dat de kaartjes 67,50 euro exclusief service costs. dus 70 euro = 154 piek voor een dagje DV??? MIJN AARS
serialkillah
dat dacht ik al wel.....
Optimus
arrgghhh, zoooo duuurrrrrrrr:(:(:(
Henkie_henk
lol.. nja je krijgt nu vast een gratis poncho
Ding Chavez
Is dit nou officieel? Dan wacht ik toch echt even op de line-up tot ik me kaartje echt ga halen.

GreetZ, DC
Optimus
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Is dit nou officieel? Dan wacht ik toch echt even op de line-up tot ik me kaartje echt ga halen.

GreetZ, DC

ja is officieel....

Kaarten voor Dance Valley zullen E 67,50 gaan kosten (excl. service kosten). Voor meer informatie verwijzen wij naar deze website en www.conceptparty.com

bron: www.dancevalley.nl
Remy D
Man Dancevalley is dik 150 piek waard!!!!!!

Wat verwacht je dan, het terein is net zo groot er komen net zoveel dj's en moeten ze dan ook de prijs hetzelfde houde. Als je een beetje logisch nagedacht had kon je dit verwachten. IK GA ZEKER KNALLEN DAARZO!!! :D:D:D Alleen ff hopen op vet mooi weer net als vorig jaar. Zie het nu al weer voor al die geile wijven daar in die korte open kleding van ze. Wooohooooooo en vette beukmuziek erbij. :D:D:D
Ron Thijssen
ik vind het ook belachelijk duur!
het is gewoon niet te betalenvoor de wat jongere hiero...
(of je moet goed gesponserd worden door pappie en mammie :D )
Menno
dit is echt niet normaal man. Er komen dan ook wel super-dj's maar dit kan echt niet. Ik ga echt geen 150 piek voor een kaartje betalen he...moet ook nog op vakantie namelijk..:)
Ding Chavez
Heb nog es zitten denken:
Qontact betaal je 37,5 euro voor 10 uur en 6 Dj's
DV betaal je 67,5 euro voor 14 uur en zo'n 50 Dj's (ongeveer als vorig jaar dan).
Als je het zo bekijkt valt die 67,5 euro nog ontzettend mee. Alleen is het natuurlijk wel zo dat je 5/6 van die Dj's weg kunt strepen omdat je ze toch niet tegelijk kunt zien :) Toch denk ik dat ik wel ga, DV is zoiets aparts, daar betaal ik wel wat extra's voor...

GreetZ, DC

Optimus
quote:
Originally posted by Ron Thijssen
ik vind het ook belachelijk duur!
het is gewoon niet te betalenvoor de wat jongere hiero...
(of je moet goed gesponserd worden door pappie en mammie :D )

tis niet dat t niet te betalen is.... tis gewoon een bak geld voor 1 daggie... ik vond vorig jaar al duur was een meier... aan de andere kant tis wel een tof feessie:D En Remty heb daar wel gelijk in ja...
Blik
dan ben je dus tussen de 100 en 150 € kwijt op één dag, kaartje, treinreis, eten en drinken + eventuele aanverwante artikelen :p

ik heb zoiezo niet gereserveerd, ik ga niet reserveren voor een feest dat pas over een halfjaar is....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement