return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
UDC moet opzouten met hun belachelijke prijzen (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ja, je moet het ergens mee compenseren. Je verliest wel de helft van je toeschouwers en je behoudt het aantal DJ's. Logisch gevolg als je t mij vraagt. Maar wel te duur, ook al is het extreem vet!
mido
Dit is echt bezopen!!

Het bedrag omgerekend in guldens is Fl. 148.59 nou dat vind ik dus echt aan de hoge kant hoor.

Ik zit er dus ook zeer sterk aan te denken om mijn kaartje te annuleren en lekker naar Nature One in Duitsland te kachelen. Dat is volgens mij nog eens veel phatter ook hoegraag ik ook naar DV had gewild.

Nature One is ook een buiten party en dat duurd van Vrijdag t/m Zondag.

Dus omgerekend in percentages..... 25% voor Dance Valley en 75% voor Nature One.
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Heb nog es zitten denken:
Qontact betaal je 37,5 euro voor 10 uur en 6 Dj's
DV betaal je 67,5 euro voor 14 uur en zo'n 50 Dj's (ongeveer als vorig jaar dan).
Als je het zo bekijkt valt die 67,5 euro nog ontzettend mee. Alleen is het natuurlijk wel zo dat je 5/6 van die Dj's weg kunt strepen omdat je ze toch niet tegelijk kunt zien :) Toch denk ik dat ik wel ga, DV is zoiets aparts, daar betaal ik wel wat extra's voor...

GreetZ, DC
Maar euhh 10 uur is toch meer dan genoeg...Maar ja de mensen die chemicalien gebruiken zullen het hier wel niet mee eens zijn....
Apoptosis
Die goeie ouwe tyd dat een kaartje voor Trance Energy of zo nog f50,- kostte :( :( ...
Sandman
150 piek aan entree das een beetje aan de prijzige kant....

Ook als lijkt het me heel erg gaaf.... ik denk dat ik der niet heen ga...

Sandman
YojiBiomehanika
ik vind het ook errrrrg duur maar mn ervaringen met DV vorig jaar waren ook zooooo goed dus ik weet et nog nie hoor...
Optimus
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
ik vind het ook errrrrg duur maar mn ervaringen met DV vorig jaar waren ook zooooo goed dus ik weet et nog nie hoor...

je zei eerst dit nog...:D:D:D

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
MIJN AARS
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by Optimus

ja et is ook een vieze naaiactie eerst ieder1 laten reserveren en dan zeggen oh de kaartjes zijn maar 50% duurder geworden
das toch lame
Jukx
wat ik me dus zit te bedenken.. het moet toch wel mogelijk zijn om gewoon zonder te betalen ergens dat terrein op te komen??? het is zo onwijs groot, daar moet je toch echt wel ergens over een hekje of slootje kunnen klimmen/springen?!

als ik erheen ga, ga ik er in ieder geval niet voor betalen! :)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx
wat ik me dus zit te bedenken.. het moet toch wel mogelijk zijn om gewoon zonder te betalen ergens dat terrein op te komen??? het is zo onwijs groot, daar moet je toch echt wel ergens over een hekje of slootje kunnen klimmen/springen?!

als ik erheen ga, ga ik er in ieder geval niet voor betalen! :)
\
zullen we samen gaan Jukx? Ff rond 12en ofzo over een hekkie klimmen:D:D:D

Henkie_henk
lol ja moet haast wel toch.. om dat terrein liggen alleen maar akkers en bos.. daar moet je echt wel doorheenkome.. als je nou nacht van te voren alvast gaatje gaat knippen.. dit geeft natuurlijk wel zwaaarrrr een extra demensie aan dit feest.. xtra spanning and all.. das wel kewl..
New Wave
OPtimus, ik heb me tangetje al klaar gelegt, sign me in!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement